Gå til innhold

Reise fra Oslo til Kristiansand billigst mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal reise til Kristiansand før Quart begynner (reiser fra 1 opp til 3. juli), men det billigste jeg fant var 2400 for fly til oslo fra evenes og deretter tog til kristiansand.

Må da finnes billigere enn dette?

Endret av tørrfisk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ha pålitelig transport.

I og med at jeg er så elendig på å finne flybilletter/tog så fins det sikkert billigere billetter , jeg vet bare ikke hvor jeg finner dem.

Skrevet (endret)

Den er bare tull, det de ikke sier på reklamen er at den nesten er umulig å få tak i :(

Vil ta fly fra Bodø eventuelt Harstad/Evenes til Oslo og deretter tog.

Endret av tørrfisk
Skrevet

Er langt fra tull, reiser oslo stavanger titt og ofte for 200 kroner, et raskt søk ga meg en vei på din rute til 1400 Kr (kun billigbillett enkelte strekninger), men litt kjipt med 23 timers reisetid.

Skrevet (endret)

Kanskje jeg er inkompetent, men finner ikke en sånn billett til kristiansand fra oslo :(

Noen som vet hva det koster med buss fra oslo til kr. sand?

Endret av tørrfisk
Skrevet
til stavanger ja, men ikke til kristiansand =(

6384458[/snapback]

Ueland svarte vel på en måte på det som ble sagt litt lengre oppe? "Hva med den NSB biletten du kan reise så langt du vil for en viss sum?"

Skrevet
til stavanger ja, men ikke til kristiansand =(

6384458[/snapback]

Ueland svarte vel på en måte på det som ble sagt litt lengre oppe? "Hva med den NSB biletten du kan reise så langt du vil for en viss sum?"

6384478[/snapback]

Det skal være 200 kr. Uansett strekning. Finner du det ikke på internett,så ring til NSB og bestill manuelt:)

Skrevet

Lån deg en uniform av en kamerat eller no.

Jeg er i militæret, og reiser fra Oslo til Stavanger for 83 kroner.

De spør aldri om legg, ingenting... Så det skal ikke være et problem:p

Skrevet

rent a wreck, så kan du ha leiebil :)

eller ringe rundt til andre som har leiebiler, det er mange av de som lar folk låne bilene gratis om de kjører de tilbake for de

Skrevet

Sjekk topic: hvordan reise fra OSLO til KRISTIANSAND billigst mulig? Hvorfor blander du inn evenes og det som værre er? Eller har du bare blingset på topic?

Norway bussekspress og Konkurrenten kjører moderne ekspressbusser på strekningen med jevne mellomrom hele dagen. Ingen plassbestilling; garantert plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...