Mordeth Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Før jeg begynner så vil jeg bare si at ja, jeg har søkt gjennom forumet etter lignende problemer. Jeg er nok en uheldig eier av Maxtor II Onetouch 300g. Funket greit i 1,5mnd. Men så skulle jeg prøve den på en kamerat sin pc. Vanligvis skal HDD'en installeres automatisk, men nå vil den ha manuell innstalering. Har prøvd det men, den finner ikke driver. Ser HDD'en i "Enhetsbehandling-andre enheter-usb device" med det gule spørsmålstegnet. Disse tingene har jeg prøvd for å få den til å funke: Prøvd på 5 forskjellige pc'er Oppdatering av MB driver Prøvd forskjellige usb-ledninger Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre ?(utenom å sende den inn eller demontere den) Takk
InitialC Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Litt off topic men: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596016 Eg skal hjelpe deg med problemet
nismo racing Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har akkurat det samme problemet, har vært å levert inn min nå. Sannsynligvis er det koblingen mellom disken og kabinettet som er gåen...
dr. No Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Huff fikk nettopp samme problemet.. snufs.. 300GB rett avgåre.. ere non måte å få ddet ut på`? går det ann å skifte chassi? om det er et problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå