Gå til innhold

Verdens råeste peltierblokk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damoth!!

sjekk vekta da; 966 tunge gram.

 

Jeg må vist oppgradere(degradere for dere stakkers AMD-fans)til intel i år tror jeg...

 

PS: når dere får inn en sikle....eh slik for testing... da vil JEG teste den.... HAHAHAH

sei vi...

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Alekoy på 2002-10-13 20:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-14 23:30, skrev normal:

tar jeg feil når jeg sier alle peltierløsninger er tapsprosjekt med tanke på pris, og det bare er for entusiast-moro?


 

En slående kommentar, normal! Noen ganger draes slike ting litt (for?) langt! :grin: Og attpåtil med en vekt på bortimot en kilo, bør man være uhyre forsiktig med å flytte på kabinettet! Det er jo grenser for hva hovedkort og CPU-sokler kan tåle :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 08:01, skrev DrDoogie:


Jeg mener, har noen serioest sett paa hvor mye det koster aa holde en slik dings i drift( stroem ) versus ytelses-forskjellen man kan oppnaa med bitte-titte-litt mer overklokking?



 

Tror ikke strømmen koster deg noe særlig egentlig. Husk på at 48 @ 15V DC er noe helt annet enn 48A @ 230V AC.

 

Når det gjelder økonomi så er det klart at det tar en stund før TEC's kan spares inn men i lengden så ser jeg ikke bort i fra at det kan være lønnsomt - i den grad man kan snakke om at pc kjøp er "lønnsomt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...