DataFMT Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin? 6374250[/snapback] Og hvor lastet du ned ''dritten'' fra? og hva mener du? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Gleder meg virkelig til den bli sluppet.... for msn live var skuffende :/ Altså en del gobiter som mangler som faktisk fantes på beta utgaven.... Så sitter å venter til den blir sluppet..... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin? 6374250[/snapback] Du godtok sikkert sponsorene av programmet... Samme tabbe har jeg gjort en gang... Det er ikke alltid lurt og trykke next-next-next-next.... Uten å lese... USE YOUR BRAIN MAN! ehh USE YOUR EYES TO Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Blir greit å få plus! igjen ja Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Plus Live skulle slippes 23:50 GMT. Vil vel si 00:50 for vår del? Med sommertid blir det vel kl 01:50 hos oss? 6373747[/snapback] GMT har vel også sommertid, så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Nei, GMT har ikke sommertid. Det har forøvrig ikke CET heller, nå er vi inne i CEST. Som du skjønner har ikke tidssonene sommertid, med ved sommertid så bytter man tidssone. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Søtt Brukte det mye før... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Vell, som den gode personen jeg er trykka jeg ja for å støtte de som laga programmet under installasjonen. Dessuten stod det ikke noe om dette i artikkelen til hardware.no. I artikkelen virket det ikke som om det var noe farlig å installere programmet. Jeg begynner å spekulere litt i seriøsiteten til artiklene her når man ufrivillig får virus fra noe man tror er trygge programmer. Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin? 6374250[/snapback] Du godtok sikkert sponsorene av programmet... Samme tabbe har jeg gjort en gang... Det er ikke alltid lurt og trykke next-next-next-next.... Uten å lese... USE YOUR BRAIN MAN! ehh USE YOUR EYES TO 6374699[/snapback] Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Nei, GMT har ikke sommertid. Det har forøvrig ikke CET heller, nå er vi inne i CEST. Som du skjønner har ikke tidssonene sommertid, med ved sommertid så bytter man tidssone. 6375106[/snapback] Selvfølgelig riktig - GMT skal jo være en referanse, og da nytter det jo ikke at den flyttes to ganger i året. Men det vil da si at England (som er hjemmet for GMT (Greenwich)) ligger nå på GMT+1...? Litt artig. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 ...når kommer den "norsk" tid ? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Vell, som den gode personen jeg er trykka jeg ja for å støtte de som laga programmet under installasjonen. Dessuten stod det ikke noe om dette i artikkelen til hardware.no. I artikkelen virket det ikke som om det var noe farlig å installere programmet. Jeg begynner å spekulere litt i seriøsiteten til artiklene her når man ufrivillig får virus fra noe man tror er trygge programmer. Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin? 6374250[/snapback] Du godtok sikkert sponsorene av programmet... Samme tabbe har jeg gjort en gang... Det er ikke alltid lurt og trykke next-next-next-next.... Uten å lese... USE YOUR BRAIN MAN! ehh USE YOUR EYES TO 6374699[/snapback] 6375796[/snapback] Når man godtar sponsor programmene finner antivirus de som virus (såkaldt spyware) Det er noe man selv velger om man vill ha eller ikke Og husk det som regnes som virus i en del antivirus programmer er ukjent filer... også filer uten informasjon om hvem som lagde de.... o.l Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Korrekt, UK er nå i BST – British Summer Time Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Det er ikke et virus men spyware. Det er slett ikke det samme, virus er ondsinnede programmer. Men spyware er irriterende nok, enkelte antivius klienter flager det vel som virus. Men er lett å fjerne det om man vil. Men la være å trykke på sponsorprogrammet å les bruker aula til programmmet. Btw, denne versjonen har vært i beta LENGE, men da ikke offentlig. Den har vært mulig å få tak i via feks. torrent sider. Jeg likte ikke messenger live uten plus og endte opp med å installere 7.5 til jeg fikk tak i denne i beta. Bla. tabbed browsing, renaming av kontakter med 14is navn er jo genialt. Og muligheter for krypterte logger, og mye annet snacks. Kombiner denne med apatchen og få bort reklamen og alt annet som forstyrrer det fine designet i live messenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 WLM har jo nå renaming og fjerning av smileys som standard. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Blir spennende å få inn plus! igjen.. Nesten så jeg blir sittendes oppe i 1t og 20min til bare for å teste i natt.. men tror senga frister for mye. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Da var det bare 20min igjen? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Det er jo ein nyttig pakke til msn, so skal bli kjekt å teste ut. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Nå er det 10 min igjen! Hoi, hoi! Første gangen jeg har sitti oppe for å vente på at program skal bli sluppet. Også er det msn i tillegg! tror jeg har blitt fjortiss på mine eldre dager. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvorfor 01.50 og ikke 01.40? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå