Gå til innhold

Og du trodde din PC var skitten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En pc her i huset en gang hadde blitt ustabil. Da tok ut cpu-viften så var den hardpresset med støv. Den bestod av en sylinder og ei vifte på toppen. Hele sylinderen var full av støv (på grunn av en tåpelig konstruksjon). Jeg ble overrasket over hvor mye støv som var inni der da jeg blåste det ut.

 

Alle bør nok sjekke slike vifter for støv minst én gang i året.

Lenke til kommentar
heh... det der er t.o.m værre enn det værste jeg har sett vi har fått inn på jobben  :!:

6368901[/snapback]

 

Jeg har sett værre i forbindelse med reparasjon av jobb-PCer. maskiner som har stått på gulvet i daglig bruk i skitne rom i 6+ år. Det var så kjukt med støv at det i praksis måtte "graves" ut. Utrolig at det ikke tok fyr egentlig.

 

Men aldri før har jeg sett så "ekkelt" støv som det der. Det må være et skikkelig grisete rom han sitter i. Skulle tro han aldri støvsugde gulvet sitt den karen der... =/

 

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hva er egentlig størrelsen på hybelkaninene hans hvis pc'n ser sånn ut?  :dontgetit:

Det der var ille.

6381606[/snapback]

For å si det på den måten.. Hvis Norges Astma og Allergiforbund hadde hatt razzia hjemme hos han ville de gjort storfangst. Tror også de hadde valgt å sende SWAT-teamet sitt på den jobben :p

 

Her er det ikke snakk om hybelkaniner, men heller "hybelelefanter" som glefser etter deg når du nærmer deg med støvsugeren ;)

6381742[/snapback]

 

 

.............[bryter sammen på gulvet i latter]..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...