Gå til innhold

Prisvurdering av tablet pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skal selge den sant? :p Jeg vil tror at rundt 1000 - 1200 kr er rimelig for den? +/-

6369612[/snapback]

1.000-1.200 kr? Du må være gal... denne har jo trykkskjerm, hvis jeg ikke tar feil?

Skrevet

P-M ULV?

1-1200 er helt i tåka.

Er veldig usikker på hvordan etterspørselen og prisnivået på tableter i Norge. Ser den pen ut, bør du iallefall få 7-8000 for den. Men jeg ser ikke bort i fra at du kan få godt over 10 000 for den. Hva betalte du for den ny?

Skrevet
Du skal selge den sant? :p Jeg vil tror at rundt 1000 - 1200 kr er rimelig for den? +/-

6369612[/snapback]

dette er tablet pc som ny kostet kanskje 15 ganger den prisen. Er pentium M ja (ulv? tror det, ekke sikker), med B wlan.

Den er ca 1 mnd gammel, jeg betalte 5000 kr

Harddisk er enten 4200 eller 5200 rpm

Skrevet

det brukes til alt mulig rart av grafisk design og sånt. en tablet pc er altså en pc med skjerm der man tegner med sånn penn rett på skjermen. ganske fete saker.

Skrevet

Ja det er ULV, og sannsynligvis 1.8" 4200RPM disk. Lite marked for tableter i Norge, så vanskelig å si, 5000 bør du hvertfall kunne få med god annsonse.

Skrevet

Okei okei...sorry...1000-1200 var helt i tåka ja...så sikkert feil, og tenkte helt feil. Det var noe som ikke helt stemmte :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...