Gå til innhold

Trenger en anbefaling innen class

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg en class som har god DPS, ikke blir sett ned på og ikke trenger å tenke på noen annen ting enn DPS.

Har nemlig tenkt å starte en ny char, men trenger som sagt en anbefaling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, ooyeah...planer om å powerlvle, eller bruke lang tid? I lvl 60 er nemlig warriors konge dps med riktig gear, men før dette er de nesten utelukkende tank i grupper, med mindre det er to warriors i gruppa.

Derimot utelukkende DPS er det mage og rogue...

Skrevet (endret)

Gå for mage... Eller Warlock... God dps på dem, og de kommer lettere inn i grupper enn Rogues, som det er altformange av overalt......

Edit: Warrior er trege til å levle, Rogues er _meget_ kjappe.... Mage så kan du AOE grinde godt med Frost spec på ca lvl 25-30->60 ..

Endret av Caddy
Skrevet
Kan noen anbefale meg en class som har god DPS, ikke blir sett ned på og ikke trenger å tenke på noen annen ting enn DPS.

Har nemlig tenkt å starte en ny char, men trenger som sagt en anbefaling.

6366518[/snapback]

Hunter!1111

Skrevet
Gå for mage... Eller Warlock... God dps på dem, og de kommer lettere inn i grupper enn  Rogues, som det er altformange av overalt......

Edit: Warrior er trege til å levle, Rogues er _meget_ kjappe.... Mage så kan du AOE grinde godt med Frost spec på ca lvl 25-30->60 ..

6366551[/snapback]

Men warriors er ettertraktet hele tiden omtrent. Og dps-warriors i raids endgame eier.

Skrevet

Har planer å ta meg den tiden jeg trenger.

Har tenkt en stund å lage rogue, men jeg har hørt at de nesten ikke er ønsket inn i guilder med mindre man har indre kontakter.

Skrevet
Har planer å ta meg den tiden jeg trenger.

Har tenkt en stund å lage rogue, men jeg har hørt at de nesten ikke er ønsket inn i guilder med mindre man har indre kontakter.

6366589[/snapback]

Dette er jo individuelt fra server til server. På RP-servere er det ofte mer vanlig med raidgroups enn guild for raiding, for da kan man være med i et RP-guild + raide organisert. Trenden på RP-servere er pala's og warriors på alliance iallfall. Shoot me if I'm wrong, men det er et overtall av disse.

Derfor skal det væe enkelt med rogue der, og warriors av alle ting er vanskeligere. Hunters er også populært på RP-servere. Både dwarf og nightelf.

Priests er det alltid kamp om, men du ville ha dps, så da er den utelukket, fordi shadowpriests ikke er veldig ettertraktet i PvE.

Skrevet

Da skal jeg kanskje vurdere å lage rogue på en RP server eller muligens lage en mage.

Et ekstraspørsmål i tilleg:

Er det noen PvP på RP servere annet enn i BG's?

Skrevet (endret)

Selv om det er en PvP server så skjer nesten all PvP i BG's, eneste PvP'en som ikke skjer der er ganking. :p

Er godt mulig at det forskjell på vanlig PvP servere og PvP RP når det gjelder det, men jeg tviler litt. :)

Endret av Islanbadsj
Skrevet

PvP-RP vil jeg tro :p Uansett, hender med gjevne mellomrom at man kjører PvP-RP-events. Arrangerer med folk fra horde o.l. om slag mellom f.eks. guilds. Eller bare for de som vil.

Skrevet
Shadowpriest > *

:)

6366965[/snapback]

Shadowpriest er bare juks :(

men alle classes er egenlig gode DPS classes.. spill en class du syns er morsom, er dumt å kjedeseg når man skal spille ;)

Skrevet

Hunter, rogue, mage, warlock

De to første er pure dps som regel i alle instancer samt high end.

Samme med mage men du må regne med å sheepe litt.

Warlock er en veldig bra klasse med hard å mestre om det er din første char.

Nevner ikke hybridklasser eller warriors siden du der må regne med å gjøre annet en bare dps.

Skrevet
Hunter, rogue, mage, warlock

De to første er pure dps som regel i alle instancer samt high end.

Samme med mage men du må regne med å sheepe litt.

Warlock er en veldig bra klasse med hard å mestre om det er din første char.

Nevner ikke hybridklasser eller warriors siden du der må regne med å gjøre annet en bare dps.

6367351[/snapback]

Sheepe du liksom? Nå er det "pig'e" som er tingen. Nytt mage quest i Azshara hvor du får nytt spell. "Polymorph Pig". Det eier :)

Skrevet
Sheepe du liksom? Nå er det "pig'e" som er tingen. Nytt mage quest i Azshara hvor du får nytt spell. "Polymorph Pig". Det eier :)

Sorry for OT. Får alle klasser et slikt quest?

Skrevet (endret)
Sorry for OT. Får alle klasser et slikt quest?

6367592[/snapback]

Ikke som jeg vet om.

Endret av Cx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...