Gå til innhold

Hvet dere om noen bugs som funker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kompis har funnet ut hvordan man kommer seg under Stormwind. ganske moro egentlig. Snakka med en GM om det og han sa at de jobbet med det. Har ikke testet det i 1.11, men kan se om det virker straks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde noe rart med en guildie i SW forrige dagen.

Han skulle ta Gryphon og da skjedde det noe rart. Faktisk kunne han bruke den som mount rundt om kring i SW. Skkelig kul bug. Folk flokka seg rundt for å se hehe.

Tok noen bilder av det har dem på pc`n hjemme.

Skal se om jeg får lasta dem opp etter jobben.

Skrevet

Skjedde meg også her en dag :D Kunne ikke fly da, bare løpe rundt i vanlig gå-fart... og spillet krasja etter noen minutter. Men man får noen blikk ja!! pluss at alle "nyinger" tror flygemount er kommet inn i spillet!!

Skrevet
Dette er jo en fin bug også.

6403811[/snapback]

Umm... hva da?

6404166[/snapback]

Hehe, samme her, sturderte bildet littegrann, og kunne ikke se noe som liknet en bug ;)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Han står bak ved auction folka i AH i org. Det skal ikke gå an å komme seg dit=bug

Skrevet (endret)
alliance folk skjønner ikke den vett ;)

6404436[/snapback]

alliance folk kunne (kanskje de kan) komme påenav plattingene i AH de og ;)

6404924[/snapback]

De kan jo bare ta turen innom Orgrimmar og prøve. :innocent:

Endret av Luzifer
Skrevet
hehe, men tror ikke det er mulig å komme opp på de plattingene i IF

6405174[/snapback]

funka før, du deleter heartstone (eller får den på cooldown) og plasserer deg på bordet til høyre for hun AH dama du ser når du går inn. Stirr vekk fra inngangen til ah, altså sør er det vel? og bruk autounstuck. Som sagt vet jeg ikke om det funker enda...

Skrevet
er det sant man kan svømme så langt man vil som lvl 1-2-3 prest? pga man tar lite damage fra fatique, og høy mana regen i % :O

Bekreft?

6403821[/snapback]

Ja det går :D

Skrevet
hehe, men tror ikke det er mulig å komme opp på de plattingene i IF

6405174[/snapback]

Det går det :) Som mage ihvertfall

Skrevet

Nå har ikke jeg spilt mer enn knapt ei uke da, men har finni ut at dersom du dør inni ei grotte/mine så behøver du ikke gå helt inn for å resse. Det holder å virre litt rundt oppå overflata over der hvor korset ditt er.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Nå har ikke jeg spilt mer enn knapt ei uke da, men har finni ut at dersom du dør inni ei grotte/mine så behøver du ikke gå helt inn for å resse. Det holder å virre litt rundt oppå overflata over der hvor korset ditt er.

6406372[/snapback]

Jepp, det er kjekt. :D Spesielt hvis du var på vei ut. Husker jeg fant det ut i Hillsbrad Foothills der det er et quest der du skal drepe en fyr inni en hule. En kompis sprang inn å drepte han mens jeg sto over hulen. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...