Gå til innhold

Elendig service på Databutikken


Anbefalte innlegg

Bestilte en laptop-sekk hos databutikken i mai. Jeg skulle ut å reise 2 helger, og ville gjerne ha med laptopen for å slå ihjel litt tid på flyplasser osv. Bestilte den i god tid før, slik at jeg skulle være sikker på å få den i tide. Pakken ble raskt sendt ut fra databutikken.com, og jeg åpnet den i spenning. Skuffelsen ble stor da det viste seg at de hadde pakket en stygg Belkin sekk i stedet for Targus sekken jeg skulle ha.

 

Regnet med at det skulle la seg løse raskt, og sendte en returforespørsel til dem samme dag. Fikk returnr, og sendte pakken dagen etter. Etter pakken var sendt ringte jeg dem, og prøvde å få dem til å sende ut sekken jeg egentlig skulle ha. Det viste seg å være vanskelig. Selgeren jeg pratet med nektet, jeg prøvde å overtale han. Det var snakk om en sekk med verdi 250 kr jeg hadde fått, kunne forstått det om det var en pc til 15000. Dette har jeg fått lov til på andre webshopper, såpass må man kunne stole på sine kunder. Uansett, gadd ikke diskutere med idioten, og regnet med at de kanskje skulle klare å sende den ut før jeg skulle dra, det var tross alt over 2 uker til.

 

Tiden gikk, og jeg fikk ingen sekk. Den første turen jeg skulle på var passert, og den andre nærmet seg. Jeg ringte igjen Databutikken. Det viste seg at de ikke enda hadde behandlet returen. Nå var det gått over 3 uker. Jeg prøvde igjen å overtale dem til å sende meg sekken. Nå hadde dem hentet ut pakken fra meg, det hadde jeg sjekket på nettet. Men enda nektet de. Så jeg måtte dra av gårde uten laptop enda en gang, og kjede meg ihjel på flyplassen.

 

Mulig jeg er kravstor, men jeg synes Databutikken gav meg ELENDIG service i dette tilfellet. Har hørt at de ikke er verdens beste på kundeservice, men nå har jeg erfart det selv. Ville bare dele det med dere, og få ut litt frustrasjon. Anbefaler ingen å handle der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg bestilte to CPU-kjølere fra Netshop for en tid tilbake, og de viste seg å ikke passe likevel (feil i produktbeskrivelsen), sendte Netshop meg to stk som ikke bare kostet en hundring mer per stykk, FØR jeg hadde sendt dem de som ikke kunne brukes. De la ved pakkelapp for forhåndsreturen også, så det kostet meg minimalt med tid og stress.

 

Databutikken har tydeligvis noe å lære her.

Lenke til kommentar
Da jeg bestilte to CPU-kjølere fra Netshop for en tid tilbake, og de viste seg å ikke passe likevel (feil i produktbeskrivelsen), sendte Netshop meg to stk som ikke bare kostet en hundring mer per stykk, FØR jeg hadde sendt dem de som ikke kunne brukes. De la ved pakkelapp for forhåndsreturen også, så det kostet meg minimalt med tid og stress.

 

Databutikken har tydeligvis noe å lære her.

6366390[/snapback]

 

Ja, jeg betaler gladelig de kronene ekstra for å handle alt sammen hos Netshop/Komplett fremfor å tråle nettet etter billigste priser. Har råd til å investere litt i god service og behjelpelige medarbeider som vet at kunder betyr alt for dem. For det er slik at butikker skal lønne de ansatte og det resulterer nødvendigvis i høyere priser. Men som med alt annet så er det slik at det er mange som går for laveste pris for å få skviset ut det lille ekstra for de kronene de sparer. Skjønner de godt, jeg har vært i den posisjonen selv, som 15-16 åring med lite penger og behov for det nyeste av hardware for å kunne spille :)

 

Så kunder er det det flust av selv for de billigste butikkene med lav kundeservice.

Lenke til kommentar
Sendte inn en Asus DVD spiller til databutikken for 2år siden, venter fortsatt på den, orker ikke å stresse dem, men de bør da klare å ikke rote bort returer? Eller kunne klare å behandle returer uten at kunder maser på dem?

6378385[/snapback]

 

Om du fortsatt venter etter 2 år, tror jeg nok aldri du kommer til å få den spilleren. ;)

Lenke til kommentar
Sendte inn en Asus DVD spiller til databutikken for 2år siden, venter fortsatt på den, orker ikke å stresse dem, men de bør da klare å ikke rote bort returer? Eller kunne klare å behandle returer uten at kunder maser på dem?

6378385[/snapback]

 

Om du fortsatt venter etter 2 år, tror jeg nok aldri du kommer til å få den spilleren. ;)

6378392[/snapback]

Hey! Jeg forteller ikke kristne at jesus, og barn at julenissen ikke finnes... Ikke ødelegg troa til folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...