Mala Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Herregud. De skulle ha lagt til DRIT mange biler i forskjellige års modeller å laget et Need for Speed: Underground 3 6439195[/snapback] Eg føler Underground konseptet er melket godt nok.
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Joda, men på tanke på Hot Prusit (eller hvordan det skrives) så synes jeg at det er mye bedre med Underground III. Most Wanted var heller ikke så bra jeg trodde det kom til å bli. EDIT: Leifa Endret 5. juli 2006 av medlem-77217
Mala Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Eg har sagt det før i tråden go eg sier det igjen! Gi oss eit spel i stil med NFS: Porsche Unleashed
invalid_user Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Eg har sagt det før i tråden go eg sier det igjen! Gi oss eit spel i stil med NFS: Porsche Unleashed 6440655[/snapback] Støttes. Ut i fra bildene så det ut som NFS: Most Wanted 2. Jeg ser ingen visuelle oppdateringer fra Most Wanted. La oss også håpe at de lar Underground og alt som har med det å gjøre ligge stille i graven. Endret 5. juli 2006 av KGB-
KKake Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 faen, det er så rip-off som du får det. De som har sett the fast and the furious: tokyo drift ser at dette er kopi. I filmen er sistescenen i fjell, og en ganske lang scene. Det kommer fast and the furious spill også, som handler om drift (lik carbon (kopi)). Sier ikke at spillet ikke kan være bra, men det er så dårlig når folk ikke klarer å tenke litt selv 6380004[/snapback] Tja, er enig med deg, har ikke sette TD, men vet at NFSU er inspirert av The Fast and the furious (vil kalle det inspirert, og ikke rip-off), spesielt introfilmen der de hopper over den brua, akkurat likt det som skjer i TF&TF
BlastyTrasty Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) faen, det er så rip-off som du får det. De som har sett the fast and the furious: tokyo drift ser at dette er kopi. I filmen er sistescenen i fjell, og en ganske lang scene. Det kommer fast and the furious spill også, som handler om drift (lik carbon (kopi)). Sier ikke at spillet ikke kan være bra, men det er så dårlig når folk ikke klarer å tenke litt selv 6380004[/snapback] Filmene suger, og spillene (etter Underground) suger. Det er spill enkelt og greit laget for at små fjortiser med kviser som synes karbon vinger, og sideskjørt er så tøft at de betaler 500 kroner å få "et nytt spill" - som er akuratt likt det de spillte for et år siden. På tide med noe nytt? Har begynnt på med NFS Most Wanted igjen. Er så ufattelig bra .Men drømmen min hadde vært om spillere kunne være interaktive i byen sammen. Altså spillere kunne ha kjørt rundt sammen i hele denne store byen og hatt sine egne garasjer. Hengt sammen på bensinstasjonen osv hehe. Kunne arrangert dragraces selv osv . Det hadde funka jævlig bra med opplegget i Most Wanted. Problemet blir vel å måtte begrense spillere per by betraktelig. 6405540[/snapback] Most Wanted.. Wow. De tok NFSU: 2 og la til politibiler. Fantastisk. Spillet du beskriver derimot høres veldig ut som Test Drive:Unlimited. Men det spillet kommer jo til XBOX 360, som for ditt vedkommende er rot til alt som er vondt. Men, det kommer jo til PS2 og PSP da Endret 6. juli 2006 av dark by design
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå