Gå til innhold

Mulig løsning på CTD-problem.


Anbefalte innlegg

Har etter den siste patchen(1.3) til Battlefield 2, fått svært få anledninger til å spille online.Ved loading av map,så kræsjer spillet til skrivebordet.

 

Prøvde flere reinnstallasjoner av spillet,leste haugevis av sider på diverse forum som omhandlet det samme problemet,formaterte maskinen,leste enda flere sider om det samme,reinnstallerte nok engang,MEN den samme "bugen" i patchen dro til meg rett i fleisen hver gang.

 

Javel,tenkte jeg.Begynte deretter å sjekke opp alt av driveroppdateringer til maskinvaren i min pc.Var ingen nye oppdateringer der å finne,så nok en gang måtte jeg kaste inn hansken.

 

Kom en dag på at jeg hadde jo faktisk ett rimelig greitt lydkort stående i maskinen,men jeg hadde vel ikke sjekket om det hadde kommet noen nye drivere der vel? Som leser av dette vet du nok svaret. :!:

 

Gikk på sidene til lydkortprodusenten og joda,det var en driver der som var nyere enn den jeg hadde,så jeg oppdaterte til denne sporenstreks.

 

Spenningen var stor når man da fyrte opp Battlefield 2 for n`te gang i løpet av 2 UKER.........begynte med browseren i spillet,fant meg en server og trykket på join..........kartet begynner å loade,spenningen stiger og vips,så er jeg faktisk inne på en online-server,første gangen på 2 uker. :dribble:

 

Gjett om jeg ble happy :w00t:

 

Ville med dette egentlig bare nevne hvor viktig at folk sjekker drivere til ALT man stapper inn i maskina.Alt fungerte plettfritt hos meg FØR den siste BF2-Patchen.Vet også at mange rundt omkring sliter med det samme problemet(CTD),derav denne påminnelse.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trådstarter sier jo ingenting om HVILKET lydkort han har da...

 

profilen sier "ESI Juli@ Lydkort".... Hvor mange BF2ere sitter på slike lydkort?

 

At en driveroppdatering fikser problemet for deg er fint og greit, men det tilsier ikke at alle andre som har CTD problemer vil få problemet fikset, iallefall hvis de ikke har samme oppsett som deg /(ESI lydkortet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...