Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg er i gang med å vidareutvikla eit program. Til nå har programmet berre vore tilgjengeleg på Engelsk, men nå er planen å få det til på i alle fall nynorsk òg. Planen er å laga ei flatfil for kvart språk. Denne skal bli parsa ved oppstart av programmet, og all informasjonen blir lagt i minnet.

 

Nå er eg ikkje noko vidare god innen .NET, så det første problemet kom fort. Når ei norsk språkfil blir lasta fungerar ikkje dei særnordiske teikna (les: æ, ø og å). Fila blir parsa med File.ReadAllText("norwegian.ltpl", Encoding.UTF8) og fila er lagra som UTF8.

 

Allikevel vil ikkje dei særnordiske teikna fungera om eg printar teksten på f.eks. ein MessageBox.

 

Antageleg eit fillespørsmål, men eg står nå i alle fall fast. Nokon som har svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke svaret du ønsket, men jeg ville heller gått for den innebygde støtten for ulike språk. Enten kan du direkte endre forms i designmodus til å støtte flere språk, men dersom du har en messagebox kan du f.eks. bruke ResourceManager og legge tekstene inn i en ressursfil. Søk litt på google etter dette så finner du det.

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...