Gå til innhold

[Bruk emnfeltet fornuftig]


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva de er til... De står på "monitor paused", men hvis jeg slår dem på kommer det "bip" kontinuerlig i høytalerene. Det står også blinkende "Power Fan below treshold!!!" og "Chassis Fan below treshold!!!"

 

Hva er de til, og hva skjer når jeg slår dem på siden det begynner å pipe?

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: It's me på 2002-10-13 09:47 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-10-15 21:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha noen erfaring med Asus PC Probe, så der det ut fra meldingene du får at viften istrømforsyninga samt kabinettvifte har et turtall som er lavere enn det Asus regner som nedre grense. Det du får er med andre ord en advarsel om at viftene går for tregt. hvis temperaturene i kabinett osv. ser greie ut, så er det vel kanskje ikke så mye å bry seg om?

Lenke til kommentar

Har selv hatt problemer med at Asus Probe har vist avvikende resultater i forhold til det som står i biosen. Jeg har hele tiden i Asus Probe fått beskjed om at 12V-en min var på ca. 13.3V, og altså over threshold. I tillegg virket det som om programmet stjal mye ressurser. Har derfor avinstallert det.

Sjekk i bios en gang i mellom. Ser det greit ut der, så er det nok greit !

Lenke til kommentar

Det med "hva er" var en tabbe. Jeg skrev inn en ganske lang,(kanskje for lang) forklarende tittlel, men av en eller annen grunn(kan godt hende min) så ble det tittelen feil, og det ble bare ståeende "Hva er". Men jeg fant ingen måten å endre tittelen på...

 

Går det ann å bytte tittel etter at man har startet et topic?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...