Gå til innhold

Skal innom et par matbutikker, søknad?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør etter butikksjefen.

 

Søknaden din burde bestå av to deler... en søknad og en cv.

 

På søknaden skriver du om deg som person (husk og varier språket, ikke start alt meg "Jeg" og ikke skryt!).

 

På CV'en skal alt av tidligere jobb-erfaringer og skoler stå. Legg gjerne ved attesterte attester.

Lenke til kommentar
Hmm eneste jeg har jobbet før var med Aftenposten og der fikk jeg ingen atest, hvordan skal cven se ut da?

6359281[/snapback]

Sender deg en PM der du kan få min søknad og cv jeg skrev på skolen. :)

 

EDIT: PM sendt... kan være en idé og ta kontakt med Afterposten og spørre om du kan bruke den gamle sjefen din som referanse så kan de evt. ringe dit for å høre hvordan du var i den jobben... (husk og spør først!)

Endret av datating
Lenke til kommentar
Hmm eneste jeg har jobbet før var med Aftenposten og der fikk jeg ingen atest, hvordan skal cven se ut da?

6359281[/snapback]

 

Få attest på alt du gjør i fremtiden. Selv om du har gjort jobben så er det alltid greit å dokumentere hva du har gjort og åssen jobben har blitt gjort.

Arbeidsgiver har faktisk ett krav på å gi deg attest etter utført arbeid. :thumbup:

 

Ville kontaktet dem hadde jeg vært deg. Jo mer du dokumenter jo bedre. Da fjerner du eventuelle "hull" på cv`en.

 

Lykke til. :w00t:

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Et hett tips: gjør det enkelt. Tar det mer enn ett minutt å lese alt, gidder de ikke lese alt, og da får du kanskje ikke inn det viktigste.

 

At du var elevrådsleder, liker å strikke, fikk seks i gym og er 180 høy spør de om på et intervju hvis du er så heldig å få et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...