Gå til innhold

Problem med cs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at i cs(kun online) så får jeg sånne små "hakk". Spillet stopper i 1-2sec og plutselig er jeg en helt annen plass(altså d låserseg ho meg i 2sec,men spille spiller videre)

Noen som vet hva det er? noe galt med min pc? eller er det cs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Først og fremst ville jeg sjekket alt det åpenbare som skjermkort drivere, lydkort drivere og lignende. Last ned de nyeste og sjekk at de er kompatible (dette er faktisk ganske viktig). Du skriver ikke mye med detailjer om PC-en din. Regner med at du har over minimum spesifikasjonene og at det kjører greit utenom da du får disse "hakkene". Prøv å still video innstillingene ned dersom det kjører med lav FPS. Regner også med at du har en lovlig HL2 kopi.

Mer kan jeg ikke tenke meg.

Added: Sier du at du ikke får disse hakkene dersom du hoster selv eller spiller lokalt? Med botter også?

Endret av chrml
Skrevet
Trådløst internett?

6358642[/snapback]

er det nettet så hadde vell ikke spille gått vidre(selv om bildet fryser..)?

*men derimot stått helt stille...*

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...