MrLee Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Men det er vel på grunn av to grunner. 1. det ble introdusert med SF, ergo er det bare SF kit som har FB. 2. Det er mest naturlig å gi Flashbang granater til assault, ettersom disse liksom skal være heavy assault kittet. Entrymannen om du kan kalle si det. Selvsagt hadde det vært mye mer vits å la disse ha konvensjonelle granater, ettersom de er mye, mye mer effektive i å sette fienden ute av spill , men SF er nå slik at det kanskje ikke er stridende med i bildet der de opererer. At assault har Flashbangs også i vanilla BF2 er en uting. De fjerner grappling hook og zipline fra de andre kittene, så burde de fjerne Flashbangs fra assault kittet også. Men når sant skal sies så går det ett halvt århundre mellom hver gang jeg ser flashbangs bli brukt i BF2... Endret 23. juni 2006 av MrLee
Steina Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 At assault har Flashbangs også i vanilla BF2 er en uting. De fjerner grappling hook og zipline fra de andre kittene, så burde de fjerne Flashbangs fra assault kittet også. 6368906[/snapback] Kunne ikke ha sakt det bedre selv :wub: Er vistnok ikke oftes det brukes nei, men når skjermen min plutselig blir helt hvit, så husker jeg at flashbangs er med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå