xxm0rtyque Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei. Jeg har lastet ned America Pie - Band Camp, og det fulgte med svensk undertekst. Underteksten er i Sub-fil. Hvordan åpner jeg Filmen og Sub-fil sammen? Så jeg får Sub-fila på filmen? . Svar fort! Mvh Morten
Zeph Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Programmet VLC Videolan (google it) kan åpne fila med undertekst direkte, mens til Windows Mediaplayer må du laste ned eit program som heiter Vobsub. Det skal starte automatisk med WMP og du velger der underteksten. For meir detaljert forklaring så har dette emnet vært oppe før, leit her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...e=%2Bundertekst
endrebjo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 .sub-filen må ligge i samme mappe som .avi-filmen.
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tre advarsler utdelt, tråden stenges.
Anbefalte innlegg