Gå til innhold

Liker du å snakke i telefon?

vstr

160 stemmer

1. 1. Liker du å snakke i telefon?

• - Ja, med nære venner ol.
      61
    • - Ja, med alle sammen.
      18
    • - Nei
      80

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Skrevet

Telefonsamtaler er alltids gøy, så lenge det er med noen jeg kjenner godt. Om fremmede folk ringer og spør etter pappa, blir jeg helt lost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt greit å snakke i telefon med nære venner, familie, kjæreste og lignende.

Men fy, telefon med fulle venner, jeg anbefaler dere alle; Ikke ta telefonen om noen ringer dere nå i nattetimene! ;)

Skrevet
Er du en av dei som liker å snakke i telefon?

Selv er eg en av dei som hater å snakke i denne oppfinnelsen, uansett om eg snakker med nære venner eller en flyktning fra Irak. Som nettopp har fått oppholdt tillatelse i En kjeller i tønsberg.

Hva med deg? liker du på snakke?

Poll spørsmål og alternativer:

- Ja, med nære venner ol.

- Ja, med alle sammen.

- Nei

6355336[/snapback]

Telefon er kun for beskjeder. Koseprat er face to face.

Skrevet

Jeg prater mye i telefon. Synes det er mye mer praktisk å bare ringe noen for å si en besjed enn å sende melling. Men jeg liker ikke langdrøyt unødvendig jentepjatt. Litt går greit, men det finnes grenser!

Skrevet

Svarte "Nei", men det betyr ikke at jeg ikke liker det. Men jeg følte at jeg ikke kunne svare "Ja" siden jeg ikke ringer til noen for å snakke. Jeg ringer som regel noen for å planlegge ting osv.

Skrevet
Nei, av 20 anrop er 18 ubesvarte. Tar aldri telefonen og svarer sjelden på meldinger. Er litt redd for å ta telefoner egentlig, tar de bare til nød. Liker når folk skriver hva de vil på melding, jeg.

6355760[/snapback]

Og du klagde på at typen ikke tok telefonen? :-P

Skrevet

Telefon er kos, hundre ganger bedre og mer effektivt enn sms. Der får man klare enkle beskjeder uten å måtte tolke korte skriftlige meldinger. Jeg snakker uanset raskere enn jeg skriver så på den måten sparer jeg også tid. Eksempel på sms:

"Hei, skal vi møtes nå?"

"Ved utgangen?"

"Ja, ved utgangen"

"Ok"

For en uerfaren tekster som meg så vil dette ta lang tid. I en mobilsamtale ville dette da omtrent 5 sekunder.

Skrevet

Tja, liker og liker. Har jeg en grunn til det kan jeg da alltids bruke noen timer på telefon. Men snakker mest businessamtaler osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...