Gå til innhold

begynner å spille wow noen forslag på races,class


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tull og atter pølsevev. Warrior er det aller minst krevende, suverent.

Jeg syns iallefall at å tanke i endgame instancer som MC er mye vanskeligere enn å spamme decursive, autoshot, backstab eller det de andre klassene gjør. Man har også større ansvar som å pulle, og holde aggro til enhver tid. Med en dårlig warrior sliter hele raidet, mens en dårlig hunter f.eks merkes ikke. Endret av FLuAA
Lenke til kommentar

Hunter virker ihvertfall som noe av det enkleste å spille endgame. Eneste man trenger å passe på (bortsett fra å gjøre skade) er å spille død hvert 30. sekund. Den er også enkel å levle og det går kjapt. Kjempegod i pvp, men du sliter med å finne en plass i PUGS.

 

EDIT: For å komme trådstarter i forkjøpet; PUGS står for Pick-Up Groups og er når du bare finner noen tilfeldige eller blir med noen tilfeldige for å gjøre oppdrag og/eller dungeons.

Endret av JanSaxhaug
Lenke til kommentar

Her er det en ting som gjelder: Hva vil du selv?

Jeg kan ikke ta en avgjørelse for deg, men jeg kan hjelpe deg på vei.

 

Hvis det er første gang du spiller, bør du kanskje styre unna Warlock, og kanskje Shaman, for disse klassene er mer utfordrende og har mange flere aspekter enn de andre, og kan være litt vanskelige å begynne med.

 

Noen spørsmål du kan spørre deg selv om:

Vil jeg være magiker?

Vil jeg være distanse eller nærkamp?

Vil jeg være god eller ond? (horde vs alliance, hvor horde blir sett på som "ond".)

Vil jeg følge moten eller være uvanlig? (Night Elf Rogue/Hunter er på mote for tiden)

Lenke til kommentar
Her er det en ting som gjelder: Hva vil du selv?

Jeg kan ikke ta en avgjørelse for deg, men jeg kan hjelpe deg på vei.

 

Hvis det er første gang du spiller, bør du kanskje styre unna Warlock, og kanskje Shaman, for disse klassene er mer utfordrende og har mange flere aspekter enn de andre, og kan være litt vanskelige å begynne med.

 

Noen spørsmål du kan spørre deg selv om:

Vil jeg være magiker?

Vil jeg være distanse eller nærkamp?

Vil jeg være god eller ond? (horde vs alliance, hvor horde blir sett på som "ond".)

Vil jeg følge moten eller være uvanlig? (Night Elf Rogue/Hunter er på  mote for tiden)

6406127[/snapback]

Jeg syns det kryr av undead warlock og tauren shaman for tiden jeg.

 

For ikke dor selvfølgelig.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Syntes egentlig de fleste klassene er like lette, selv å spille dem bra er jo ikke så vanskelig... WoW er laget for at det ikke skal kreve for mye av spilleren... reagerer du raskt som priest så er det ikke noe problem å trykke på 1 eller 2 eller hva enn hotkey'n for flash heal / greater heal er... Som tank så er det ikke noe problem å holde 2 mobs samtidig i MC f.eks så lenge folk healer deg...

 

 

PS: Har heala i bwl, tanka MC og vært hunter i MC... Syntes ikke disse klassene var noe vanskelig å mestre (Det skal sies at jeg var healer på vael bare, og der var det jo bare å spamme prayer of healing) ;)

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gnome warlock! male med grønt hår!

6403330[/snapback]

Warlock er det vanskeligste av alt. Det sier jo Blizzard selv.

6534060[/snapback]

Vel, dem er ikke så vansklige å spille, kan nok være værre å mestre i pvp, iogmed at det er en del knapper å trykke på(har jeg fått inntrykk av), samme med rogues og huntere, er ikke så hardt å spille, men å mestre, er litt værre.

Lenke til kommentar
høres kjiipt ut å være worr... bli kicka bare fordi at du ikke klarer å holde aggro fra en 10k mana mage som seff dør... kjedelig ser det også ut...

6536450[/snapback]

 

Hvis du ikke holder aggro gjør du ikke jobben din, ergo ingen trenger deg.. blir som at en prest skulle gå shadowform midt under nefarian siden han ikke gadd å heale.

 

må få legge til at å tanke er noe av det mest morsomme jeg har gjort i

wow :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...