Gå til innhold

Humar The Pridelord som pet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud....

For å være hyggelig: Stor maintance i dag pga patch 1.11 (Naxxramas, mage og shaman) og all kapasitet brukes til å laste opp patchen til folk.

Skrevet (endret)

*forvirret*

hva handler tråden om?

Forandret du topic og hovedinnlegg?

Humar kan være vanskelig å få tak i. Jeg måtte idle ved treet i noen dager før jeg var så heldig å finne han.

Endret av Pinglebolle
Skrevet
*forvirret*

hva handler tråden om?

Forandret du topic og hovedinnlegg?

Humar kan være vanskelig å få tak i. Jeg måtte idle ved treet i noen dager før jeg var så heldig å finne han.

6353538[/snapback]

Ja, han lurte opprinnelig på hvorfor han ikke kom inn i WoW. Og nå handler topicen om noe annet. Det er derfor det er umulig å finne frem i tråden her nå.

Skrevet
jeg tenkte det var bedre å redigere tråden enn å lage nye om og om igjen.

6353820[/snapback]

God tanke, men det fungerer ikke i praksis. Vi har en tråd for småprat om WoW, for slike små spørsmål er det bedre å gå inn der.

Skrevet

kan noen ta et screenshot akkurat hvor den er? for jeg har prøvd der det står at jeg skal finne den men det er umulig... var der i 6 timer i strekk å sjekka hver annen time..

Skrevet (endret)

Rett over Ratchet. Helt på hjørnet før fjellet begynner å gå nedover mot Ratchet står det et tre med noen løver rundt det. Du kan klatre "opp i" treet og stå der og logge inn og ut der så ofte du gidder helt til du ser han.

Her er kart over The Barrens med markering på hvor treet er - http://wow.allakhazam.com/cluster/map.pl?m...1017;size=small

http://images.google.com/images?svnum=10&h...ord&btnG=Search her kan du se 2 screenshots av treet, men jeg klarer ikke å åpne dem opp til å bli større.

Endret av Scarface^
Skrevet (endret)

Det er et DIGERT tre som du kan klatre opp i, det skal stå løver rundt det i en "hestesko" formasjon på kartet når du har på track beasts, i hesteskoen skal det være en liten åpning (der skyggen fra treet faller) , der spawner humar. Jeg logga av oppe i treet , logga tilfeldig på med et par timers mellomrom, og vips der var han.

Har hørt om folk som har venta i en uke før han spawna, men jeg fikk han heldigvis på 3dje login :)

Viss du ikke finner han etter å ha lest denne: http://www.thottbot.com/?n=2807

så kan du gi opp :p

Endret av Phalanx
Skrevet (endret)

Mads fn innrøm d du suge :tease: koss lvl e du i nå??

haha nå tenke eg at du blei rød i tryne nå haha lol :!:

kjenne altså fyren :blush:

stem på batman I batman vs superman

Endret av x-nobbit
Skrevet

Hehe gratulerer med velykket temming.

Jeg var derimot litt mer heldig enn de fleste siden på de to hunterene jeg har lagd så har jeg funnet Humar med en gang jeg har vært der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...