Gå til innhold

Ny Creative Zen underveis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leker creative med kundene sine eller? Nå har gått og sikla på en 4GB zen v plus en god stund, og venta på lanseringa som i følge crative.com skulle være i august for europa. Så så jeg en del nettbutikker har opperert med forventet levering ~14. aug. Når jeg rundt de tider var inne for å bestille var det blutselig blitt 22. august. Jaja tenker jeg, en liten forsinkelse kan jeg vel leve med. Når jeg nå i dag, en dag før det som skulle være antatt lanseringsdato, ser jeg at det plutselig står ~20. september på flere nettsider. Kunne ikke skjønne det, og går inn på creative.com der det nå står at den skal være tilgjengelig i europa fra september. Hva er det de holder på med?? Nå ble jeg skuffa! Hmpf :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Må den lades gjennom USB-porten eller kan den lades på vanlig måte?

6729497[/snapback]

 

Den kan lades via USB porten, eller du kan kjøpe en universal usb kontakt for stikkontakt (ekstrautstyr 199 kr).

 

Har nettopp bestilt 2 G. Holder i masser for meg. Får med noen plater, lydbøker, radio og mulighet for å ta opp forelesninger.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 1 GB non-pluss-versjonen til madammen i går. Til dere som ikke har sett den live: Den ER søt... :love:

 

Lydkvaliteten virket også OK etter det lille jeg hørte. (Konepone vil leke med den selv... :D )

 

Men: Er det noen som kan kaste lys over om det går ann å velge bitrate og/eller format når en tar opp fra line-in? Kunne ikke finne noen dokumentasjon på dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Vel, jeg bestilte min 2 Gb for snart tre uker siden, men ingenting skjer.

Det ser ut til at denne spilleren glimrer med sitt fravær.

Nettbutikkene bare utvider og utvider forventet dato for lager.

:nei:

6956453[/snapback]

 

Nå har den kommet. Spilleren er helt knall.

Den sorterer via tags og det medfølgende programmet legger tilrette for å lage spillelister osv. Man kan også dedikere en del av flashdisken til generell lagring (som en vanlig usb pen drive). Størrelsen på den dedikerte delen avgjør man selv.

 

Til alle som strever med å stille inn klokke på Zen V plus:

Gå til tidsinstillinger og trykk deretter 3-4 sec. på returknappen (nederst til høyre). Da kommer dato og tidsinstillingene frem.

Av en eller annen grunn finnes det ikke noen beskrivelse som forteller hvordan dato og klokke skal stilles inn.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...