Digidice Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei. Ja som sagt så liker jeg mage klassen bra men det som iriterer meg og hindrer meg og spiller den nå er den evige resis, ja hva er kjekt og fyre av 3 fireballs på 3 sec hver og få resist på alle. Har hørt man slipper unna den resisten ved og gå frost stemmer det ? Jeg er nå fire mage, ser også det er dukket opp en ny talent under frost som fixer 6% av resisten er dette nok til og få den vekk ? mvh frustrert mage
chokke Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 er jo bare å skaffe +hit gear. "Alle" klassene sliter med det samme (untatt healers :> ). Ikke morro å ha 15 sekunder med miss miss miss miss miss miss mot en mob som warrior heller
jH- Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Siden mange jogger rundt med FR gear, kan det bli vel irriterende iblant.
Digidice Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Siden mange jogger rundt med FR gear, kan det bli vel irriterende iblant. 6351734[/snapback] Ok men jeg er level 55 og tenkte i første omgang mot mobs. Funker +hit gear bra, og vil det ikke bli bedre med frost eller den nye talenten som er 6% mindre resist
stigos3000 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Gled deg til den nye raid-instansen kommer. Da kommer alle til å gå for frost-res-gear :!: Endret 21. juni 2006 av stigos3000
Digidice Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Gled deg til den nye raid-instansen kommer. Da kommer alle til å gå for frost-res-gear :!: 6351800[/snapback] Ugh lukter parkering av mage..Neida! Regner med di ikek springer med det i bg da. Regner med det ikek er sjef og pvp i.
chokke Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Gled deg til den nye raid-instansen kommer. Da kommer alle til å gå for frost-res-gear :!: 6351800[/snapback] Ugh lukter parkering av mage..Neida! Regner med di ikek springer med det i bg da. Regner med det ikek er sjef og pvp i. 6351825[/snapback] cloth greiene er faktisk relativt sett gode for warlocks, og vi slakter mages fra før av, så bare vent Endret 21. juni 2006 av chokke
.dat Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Frost resistance fungerer ikke på samme måte som fire gjør i pvp.
.Marcus Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 I PvP kan får du ikke en høyere komplett resist%, men du kan resiste opp imot 75% av skaden. Dessuten kan du spørre deg hvilke idioter som sprader rundt i en BG med heavy resist kit, en skal jo klare å drepe, og ikke bare fungere som et litt mer resistent meatshield med null damageoutput.
.V. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er 2 forskjellige måter å resiste spells på: Base resist basert på levelforskjell, det vil si at en lvl60 har 4% sjanse til å resiste en spell fra en annen lvl60. Dette øker med 1% per level, så en lvl60 vil ha 9% sjanse til å resiste spells fra en lvl55. Dette kan motvirkes ved å skaffe +chance to hit with spells-gear. Resistance-gear, f.eks. har enkelte mobs spesielt høy resistance mot fire, dette fungerer på samme måte som når du skaffer deg gear med +resistance. Relativt innvikla utregninger bak akkurat dette, men det kan ivertfall motvirkes ved å skaffe gear med f.eks. "Equip: Decreases the magical resistances of your spell targets by 20"
.dat Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 men du kan resiste opp imot 75% av skaden. Ikke når det kommer til frost skade, som feks frostbolt.
.Marcus Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 men du kan resiste opp imot 75% av skaden. Ikke når det kommer til frost skade, som feks frostbolt. 6353222[/snapback] Er frost binær?
SGE7000 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 men du kan resiste opp imot 75% av skaden. Ikke når det kommer til frost skade, som feks frostbolt. 6353222[/snapback] Er frost binær? 6353278[/snapback] Ja, frost-dmg er binær.
Digidice Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det er 2 forskjellige måter å resiste spells på: Base resist basert på levelforskjell, det vil si at en lvl60 har 4% sjanse til å resiste en spell fra en annen lvl60. Dette øker med 1% per level, så en lvl60 vil ha 9% sjanse til å resiste spells fra en lvl55. Dette kan motvirkes ved å skaffe +chance to hit with spells-gear. Resistance-gear, f.eks. har enkelte mobs spesielt høy resistance mot fire, dette fungerer på samme måte som når du skaffer deg gear med +resistance. Relativt innvikla utregninger bak akkurat dette, men det kan ivertfall motvirkes ved å skaffe gear med f.eks. "Equip: Decreases the magical resistances of your spell targets by 20" 6352840[/snapback] Så jeg vil ikke få mindre resist om jeg setter di 3 talentene i frost der det står 6% mindre resist med frost og fire. Fåreløpig er det grindinga mi som er problemet med masse resist på mobs. Vil jeg merke det mye, det er det jeg vil ha svar på
chokke Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er 2 forskjellige måter å resiste spells på: Base resist basert på levelforskjell, det vil si at en lvl60 har 4% sjanse til å resiste en spell fra en annen lvl60. Dette øker med 1% per level, så en lvl60 vil ha 9% sjanse til å resiste spells fra en lvl55. Dette kan motvirkes ved å skaffe +chance to hit with spells-gear. Resistance-gear, f.eks. har enkelte mobs spesielt høy resistance mot fire, dette fungerer på samme måte som når du skaffer deg gear med +resistance. Relativt innvikla utregninger bak akkurat dette, men det kan ivertfall motvirkes ved å skaffe gear med f.eks. "Equip: Decreases the magical resistances of your spell targets by 20" 6352840[/snapback] Så jeg vil ikke få mindre resist om jeg setter di 3 talentene i frost der det står 6% mindre resist med frost og fire. Fåreløpig er det grindinga mi som er problemet med masse resist på mobs. Vil jeg merke det mye, det er det jeg vil ha svar på 6356408[/snapback] kan jeg spørre hvilken level mob'ene er iforhold til din?
Digidice Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Det er 2 forskjellige måter å resiste spells på: Base resist basert på levelforskjell, det vil si at en lvl60 har 4% sjanse til å resiste en spell fra en annen lvl60. Dette øker med 1% per level, så en lvl60 vil ha 9% sjanse til å resiste spells fra en lvl55. Dette kan motvirkes ved å skaffe +chance to hit with spells-gear. Resistance-gear, f.eks. har enkelte mobs spesielt høy resistance mot fire, dette fungerer på samme måte som når du skaffer deg gear med +resistance. Relativt innvikla utregninger bak akkurat dette, men det kan ivertfall motvirkes ved å skaffe gear med f.eks. "Equip: Decreases the magical resistances of your spell targets by 20" 6352840[/snapback] Så jeg vil ikke få mindre resist om jeg setter di 3 talentene i frost der det står 6% mindre resist med frost og fire. Fåreløpig er det grindinga mi som er problemet med masse resist på mobs. Vil jeg merke det mye, det er det jeg vil ha svar på 6356408[/snapback] kan jeg spørre hvilken level mob'ene er iforhold til din? 6356474[/snapback] rundt samme level så meg max 2 levler høyere
Phyx Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det burde egentlig stått "miss" isteden for resist spør du meg. For de fleste gangene så er det miss og ikke resist som det egentlig står.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå