Gå til innhold

Musmatte til MX518


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en MX518. En bekjent sa at hvis jeg ikke brukte tilpasset musmatte, ville lasern slites. Ligger det noe i hva han sier? En annen venn sa at det gikk bra så lenge jeg brukte en myk musmatte, så "pads'a" ikke ble slitt, og hvis/når de ble slitt skulle jeg feste på skates.

 

Jeg har lyst til å kjøpe Steelpad QcK+, som da er i tøy. Trenger jeg skates da?

 

Jeg er helt grønn på dette området, så jeg kunne trengt litt hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg en MX518. En bekjent sa at hvis jeg ikke brukte tilpasset musmatte, ville lasern slites. Ligger det noe i hva han sier? En annen venn sa at det gikk bra så lenge jeg brukte en myk musmatte, så "pads'a" ikke ble slitt, og hvis/når de ble slitt skulle jeg feste på skates.

 

Jeg har lyst til å kjøpe Steelpad QcK+, som da er i tøy. Trenger jeg skates da?

 

Jeg er helt grønn på dette området, så jeg kunne trengt litt hjelp...

6350051[/snapback]

 

en kompis har hatt mx 518 i ca et år og han bruker ikke musematte. og det er ikke en lasser mus, den er opptisk. så her må du bare se hvordan matte du selv liker :thumbup:

Lykke til

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt meg en MX518. En bekjent sa at hvis jeg ikke brukte tilpasset musmatte, ville lasern slites. Ligger det noe i hva han sier? En annen venn sa at det gikk bra så lenge jeg brukte en myk musmatte, så "pads'a" ikke ble slitt, og hvis/når de ble slitt skulle jeg feste på skates.

 

Jeg har lyst til å kjøpe Steelpad QcK+, som da er i tøy. Trenger jeg skates da?

 

Jeg er helt grønn på dette området, så jeg kunne trengt litt hjelp...

6350051[/snapback]

Veeel, er vel noe av det mest jalla jeg har hørt på lenge.. (slite ut laseren jaddah)

Men lagå.

 

Nei, å kjøre tøymatte med skates ser jeg ikke den helt store vitsen med. (Har prøvd tøymatter både med og uten skates, merker ingen forskjell.) Jeg merker stor forskjell når jeg bruker plastmatter.

Men, ser ingen fordeler når du bruker tøymatter.

 

Btw : Det skal en del til å slite ut padsa på en tøymatte. Men det er sant at du sliter dem ut på grove plast/metall matter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...