Gå til innhold

tips til addons?


Anbefalte innlegg

beklager dne lite beskrivende overskriften.. men jeg har spillt veldig mye wow nå 60 priest uten noen add ons. jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skaffer de og hva jeg trenger så jeg ville setet veldig pris på noe linker og eventuele tips til add ons.jeg skal legge til virkerlig mye.. men i hovedsak ting som er nyttig. takker for alle seriøse svar.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kansje ikke så nyttig, brannmannsam.. sikkert derfor du bruker'n?

Mod som får deg inn i guild eller? :p ( og/eller bli hyggelig? :D )

 

uansett.. OT.

WoWecon er nesten et must hvis du vil vite hva som er verdt å spare på i bagene hvis man tenker på penger.

Tror jeg har sett en sånn "priest-mod" også.. som gjør at man bare trykker på "piltast-frem/"W" ", så kommer det buffs på deg hvis du ikke har dem..

utrolig kjekt å ha hvis man ikke gidder å buffe seg selv hele tida..

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
kansje ikke så nyttig, brannmannsam..  sikkert derfor du bruker'n?

Mod som får deg inn i guild eller? :p ( og/eller bli hyggelig? :D )

 

uansett.. OT.

WoWecon er nesten et must hvis du vil vite hva som er verdt å spare på i bagene hvis man tenker på penger.

Tror jeg har sett en sånn "priest-mod" også..  som gjør at man bare trykker på "piltast-frem/"W" ", så kommer det buffs på deg hvis du ikke har dem..

utrolig kjekt å ha hvis man ikke gidder å buffe seg selv hele tida..

6348167[/snapback]

WoWecon, noe slikt som Auctioneer/Enchantrix?

 

Denne er genial, den kan scanne auction house, for å finne en gunstig pris for tingene du har. For eksempel, du kan fiske en Deviate Fish, legge musepekeren over, og se hva den kostet sist gang addonen så den på AH. OG den kan fortelle deg hva tingen koster hos vendor, så du vet hvilket vendor trash du skal ta vare på.

Enchantrix forteller deg en gunstig pris for alle enchantene du skal selge. Veldig nyttig, om man ikke er sikker på prisene.

Lenke til kommentar

stemmer det.. en gunstig pris ja, men den har ikke en hel hævv av addons som viser masse dritt man egentlig ikke bryr seg om... AH / Vendor pris. enkelt og greit.

Raidassist er vell ikke helt tingen lenger iom. at blizz sier at den er "ulovelig"?

Emergansy-baren der var genial.. "the way to outheal".. :)

 

Et godt tips er vell å gå inn på curse-gaming og gå under "Priest".

Der finner man trolig mange gode og faktisk nyttige Moder... uansett om man vil være Dmg/Healing-based..

Lenke til kommentar
kansje ikke så nyttig, brannmannsam..  sikkert derfor du bruker'n?

Mod som får deg inn i guild eller? :p ( og/eller bli hyggelig? :D )

 

uansett.. OT.

WoWecon er nesten et must hvis du vil vite hva som er verdt å spare på i bagene hvis man tenker på penger.

Tror jeg har sett en sånn "priest-mod" også..  som gjør at man bare trykker på "piltast-frem/"W" ", så kommer det buffs på deg hvis du ikke har dem..

utrolig kjekt å ha hvis man ikke gidder å buffe seg selv hele tida..

6348167[/snapback]

 

mener du egentlig?

 

discord er grei den om du vil fikse på utseende i ui'en. :thumbup:

 

Wardrobe, er jo grei å ha

Lenke til kommentar
stemmer det..  en gunstig pris ja, men den har ikke en hel hævv av addons som viser masse dritt man egentlig ikke bryr seg om... AH / Vendor pris. enkelt og greit.

Raidassist er vell ikke helt tingen lenger iom. at blizz sier at den er "ulovelig"?

Emergansy-baren der var genial..  "the way to outheal".. :) 

 

Et godt tips er vell å gå inn på curse-gaming  og gå under "Priest".

Der finner man trolig mange gode og faktisk nyttige Moder...  uansett om man vil være Dmg/Healing-based..

6348325[/snapback]

 

God å se at noen bruker WoWEcon! I tillegg til AH og vanlig pris viser også hva slags shards, dusts og crystals et item kan bli til når du disenchanter det.

 

CT Raid asssist bruker jeg fortsatt. Selv om Blizzard stjeler heftig fra dem har de fortsatt et lite stykke å gå før deres egen overgår Raid assist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...