Gå til innhold

Tilbakemelding på design angående PhotoshopAid


Anbefalte innlegg

Hei

 

Om noen få uker så lanseres en splitter ny webportal for dere som er interessert i webdesign, photoshop og digital kunst generelt.

 

Her kan dere surfe en betaversjon fra 05/06/06 (Den nyeste versjonen er oppdatert til 19/06/06):

PhotoshopAid Beta 050606

 

Vi i PSAID redaksjonen vil gjerne høre hva dere synes om denne versjonen av PhotoshopAid når det gjelder design og funksjonalitet.

 

Her er også en SS fra forumdesignet:

PSAID Forum Design

 

Stian Bakkane

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flash i viktige deler av sida, slik som i menyen deres, er fy fy!

 

Ellers syns jeg sida blir litt for grønn, og litt for kontrastløs. Litt vanskelig å puste i det designet der også, luft er ingen uting. Ellers enig med at sida var utrivelig liten, det beskriver faktisk sida godt...

 

Ble mye negativt her...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Layouten var veldig smal, ja. Teksten er alt for liten til å være behagelig å lese. Den oransje linkfargen gir en forferdelig kontrast mot grå bakgrunn. Jeg har forøvrig problemer med å plassere blikket noe spesielt sted, det er for mange elementer som skriker etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Kan dere væresåsnill å ha en egen avdeling for illustrator og vektorkunst generelt.. Væresåsnill?

 

Og mens jeg skriver.. Siden er ingen showoff på hvor fete og flinke dere er til å designe, så værsåsnill å gjør plass til innholdet og skru opp skriften, gi siden mer luft og ikke gjør den så anstrengt liten.

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...