Gå til innhold

Er PSP noe bra?

Edstro

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg har ikke sett noe annet enn valuepack og gigapack. Hvor selger de den billige uten noe som helst da?

Btw noen som vet om hvor de selger med FW 1.5 eller så lav som mulig?

6410544[/snapback]

Nærmeste du kommer er 2.0 KANSKJE, sjekk ebay du.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det finnes noen 1.50 PSP'er på finn.no :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Folkens, folkens. Dere KAN nedgradere 2.50 og 2.60. Vel, nesten alle. Kommer an på om dere har TA-082 hovedkort. Downgrader kan lastes ned på www.psp-hacks.com.

Jeg går god for den, jeg brukte den på en kamerat's PSP før idag (versjon 2.50)

Skrevet
Folkens, folkens. Dere KAN nedgradere 2.50 og 2.60. Vel, nesten alle. Kommer an på om dere har TA-082 hovedkort. Downgrader kan lastes ned på www.psp-hacks.com.

6457158[/snapback]

Jeg nedgraderte fra 2.6 i forrige uke :D .. Ser på film wireless fra serveren min via Pimpstreamer akkurat nå :cool: .. Skikkelig snop

Skrevet

6457158[/snapback]

Jeg nedgraderte fra 2.6 i forrige uke :D .. Ser på film wireless fra serveren min via Pimpstreamer akkurat nå :cool: .. Skikkelig snop

6457699[/snapback]

Ah, du er heldig.

Må skaffet meg GTA først :hmm:

Skrevet

6457158[/snapback]

6457699[/snapback]

Ah, du er heldig.

Må skaffet meg GTA først :hmm:

6460510[/snapback]

Pass på at du får en gammel versjon, de nye er patchet slik at det ikke funker med savegame exploit. Se Her!

Skrevet

Så du har tenkt kjøpe deg psp bare for å spille på den istedet for wow? Skal love deg du ikke gidder lenge, er mye gøyere å spille data, enn å sitte i sofaen å glane inni en liten skjerm. Kjøpe ett nytt dataspill kanskje?'

Skrevet
Så du har tenkt kjøpe deg psp bare for å spille på den istedet for wow? Skal love deg du ikke gidder lenge, er mye gøyere å spille data, enn å sitte i sofaen å glane inni en liten skjerm. Kjøpe ett nytt dataspill kanskje?'

6467739[/snapback]

Spesielt hvis man får en psp som ikke kan nedgraderes..

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte PSP fra Lefdal for en uke eller to siden,og det var Versjon 1.5.

Man kan oppgradere til 2.5/2.6 og så nedgradere til 1.5,det funker.

PSP kan anbefales,spesielt spillet Tony Hawks Underground 2 Remix likte jeg godt,fett å skate... :yes:

PSP kan brukes når man er på farten/ute og reiser,det er bra.

Ha bilder på man kan vise andre fks.

Her er en side der man kan laste ned gratis videosnutter til PSP: Flixpo.com :)

Endret av naits81
Skrevet
Jeg kjøpte PSP fra Lefdal for en uke eller to siden,og det var Versjon 1.5.

Man kan oppgradere til 2.5/2.6 og så nedgradere til 1.5,det funker.

PSP kan anbefales,spesielt spillet Tony Hawks Underground 2 Remix likte jeg godt,fett å skate... :yes:

PSP kan brukes når man er på farten/ute og reiser,det er bra.

Ha bilder på man kan vise andre fks.

Her er en side der man kan laste ned gratis videosnutter til PSP: Flixpo.com  :)

6468156[/snapback]

Det finnes overhodet ingen grunn til å oppgradere når du har en 1.5. Det vil være fullstendig meningsløst. Du vil også utsette PSP'en for unødig risiko for 'bricking'.

Man har full tilgang til både firmware 2.5 og 2.6 ved å kjøre Devhook 0.43. Se link.

Denne emulerer all firmware over 1.5 ved å kjøre den i ram i stedet for å legge den inn i flash. Sånn at når du rebooter, vil du komme tilbake til 1.5.. :cool:

Skrevet
Tror det det skal mye til for å bricke en PSP når du oppdaterer FW'en altså, uansett ville ikke det hatt noe å si, for det går på garantien. ;)

6468356[/snapback]

Hallo?! :roll:

Tenk litt videre da.. Det er en reell fare for å bricke den når du finner ut at du skal nedgradere til 1.5 igjen.. :roll:

Skrevet
Fhj:Det finnes overhodet ingen grunn til å oppgradere når du har en 1.5. Det vil være fullstendig meningsløst. Du vil også utsette PSP'en for unødig risiko for 'bricking'.

Nå mente ikke jeg at man skulle oppgradere fra 1.5 og så nedgradere igjen.LoooooL!

Det var generell informasjon bare.

Legg merke til at jeg har Punktum i den setningen før jeg startet den andre,altså ingen sammenheng. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...