Gå til innhold

Er PSP noe bra?

Edstro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vurderer å kjøpe meg PSP. For en liten avening fra WoW.

Så var det om pengene er verd det?

Hva bør eg kjøpe? Den billige eller dyre utgaven?

Vor mye koster spillene ca? Å vor er den billigst?

Å er det verd det i sin helhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bare spille på den. Eg kjøpte en på tilbud som kostet ca 2000 med 1 spill å en film. Dette var på EBGames. Men siba hadde billigutgaven til 695 men der fulte det ikke med minne kort sa det. Uansett har eg jort et bra kjøp?

Skrevet

Veldig OT men: hvorfor er den med firmware 1.5 bedre en de andre?

har hørt mange si det men veit ikke hvorfor..

er det ikke bare og oppdatere den hvis den ikke har FW 1.5?

mvh: :!:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Veldig OT men: hvorfor er den med firmware 1.5 bedre en de andre?

har hørt mange si det men veit ikke hvorfor..

er det ikke bare og oppdatere den hvis den ikke har FW 1.5?

mvh:  :!:

6341069[/snapback]

På 1.5 så kan du legge inn egne programm og masse annet snacks som ikke funker på de nyere versjonene. De som ikke har FW 1.5 har gjerne noe høyere, og hvis du har en FW høyere enn 2.0 så kan du ikke gå tilbake til 1.5

Skrevet (endret)
Jeg skal bare spille på den. Eg kjøpte en på tilbud som kostet ca 2000 med 1 spill å en film. Dette var på EBGames. Men siba hadde billigutgaven til 695 men der fulte det ikke med minne kort sa det. Uansett har eg jort et bra kjøp?

6341045[/snapback]

Men hva med dette da? :D

Å er det noen som vet om en side der eg kan se alle spillene som har blitt lansert til PSP?

Å eg leste foresten i denne posten at PSP var død.

Skuffende for min del som sløste 2000 kroner.

Endret av eddielie30
Skrevet

Her var det mye rare tolkninger og utsagn. :p

For å se hvilke spill som har kommet ut, kan du sjekke ToTheGame sin oversikt her.

Du har gjort et greit kjøp for en PSP til 2000 med spill og film (spørs på hvilket spill og hvilken film det var) Og, NEI! PSP er ikke død! Det finnes to gode norske PSP-nettsider. PSPAvisen.com og PSPNett.com. Forteller litt om interessen for denne spillkonsollen.

Når det gjelder superseven sine utsagn er disse "nesten" riktige. 2.00 kan nedgraderes til 1.5 og man har da full tilgang til all homebrew. 2.50 kan ikke nedgraderes! Det du sikkert mener er dette. Dette gir all tilgang man har på en fw. 2.50 på en PSP maskin med fw. 1.5. :)

Gjennom GTA: LCS kan man også kjøre homebrew på 2.01, 2.50, 2.60, men ikke på 2.70. Som superseven sier, da må man vente på en modchip som kan fungere.

Skrevet
Både 2.00, og 2.50 kan nedgraderes. Ved spesielle metoder kan man også kjøre homebrews på både 2.00, 2.50, og 2.60. På 2.70 er det foreløpig ingen bønn med mindre man chipper PSP-en.

6341439[/snapback]

får ikke nedgradert 2.50..

Skrevet

Du vil garantert bli fornøyd med psp! Og som de andre sier skal du bare spille så kjøp den billige vis du skal se filmer, videoer, osv så kjnøp den dyre. Men jeg ville uansett kjøpt den bilige....fordi den er ca 500-600kr biligere men nå tenker du sikert at du vil ha mye minne så kan du bare kjøpe en minnebrike som har 1GB til 300 kr. ;):thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg har også tenkt å kjøpe meg psp. Her er saken:

Jeg vil som sagt ha en psp, hovedsaklig på grunn av LocoRoco eller RocoLoco eller whatever. Jeg har fra tidligere en xbox som jeg har chippet og syntes det er helvetes digg at du kan laste ned alt mulig på den.

Den store/dyre er vel megapack og den lille/billige(re) er valuepack ikke sant?

Jeg håper på å engang få chippet den slik at jeg kan ha store filmer/video og brew spill eller hva det nå heter.

Er det ikke mulig å kjøpe ekstra minnekort når du får bruk for det eller er det andre viktige forskjeller som jeg bær være klar over får jeg går til innkjøp?

(nettopp sluttet med wow jeg og ;))

ps: har ikke tenkt å waste penger på de UMD filmene. da kjøper jeg heller dvd og ser på 42" plasma:D

Endret av Doktoren
Skrevet
Modchipen er jo ute nå, og de har funnet kernel mode for 2.6, så kanskje blir det en downgrader? Eller emulering av fw 1.5 på fw 2.6(lol)

6408063[/snapback]

Kan jeg få litt detaljerer ang. modchip ?

Hvordan montere, hvor kjøpe, funksjoner, ulemper? :)

Skrevet

Vel, noen norske webshopper tar den vel inn snart, men den er dyr og vanskelig å montere, 100 dollar for bare chippen, xbox er en drøm å lodde i forhold.

Du må nok betale det samme som du hadde betalt for en ny psp.

Skrevet

Den store/dyre er vel megapack og den lille/billige(re) er valuepack ikke sant?

6402335[/snapback]

Du har en som heter Gigapack, der følger det med 1 gb minnekort, du har valuepack, der følger med samme som gigapack, men bare med 32 mb minnekort, og du har en billig uten noe som helst.

Skrevet

jeg har ikke sett noe annet enn valuepack og gigapack. Hvor selger de den billige uten noe som helst da?

Btw noen som vet om hvor de selger med FW 1.5 eller så lav som mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...