Gå til innhold

GRATIS Hkonbeatz mixtape


YoungH

Anbefalte innlegg

Dette var veldig dårlig. Og hva skjer med de fordreide stemmene? Skikkelig tåpelig, hele greia.

6338754[/snapback]

De forvridde stemme kalles "Screwing" som er noe som startet Sør i statene som en ny vri på hip hopen... Chopped and screwed skikkelig smooth ;) er noe du enten liker eller ikke liker..

6339047[/snapback]

 

Takk skal du ha! Det var oppklarende. :)

 

Har altid tenkt på noe annet når jeg hører "screwing", men not any more!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var veldig dårlig. Og hva skjer med de fordreide stemmene? Skikkelig tåpelig, hele greia.

6338754[/snapback]

De forvridde stemme kalles "Screwing" som er noe som startet Sør i statene som en ny vri på hip hopen... Chopped and screwed skikkelig smooth ;) er noe du enten liker eller ikke liker..

6339047[/snapback]

 

Takk skal du ha! Det var oppklarende. :)

 

Har altid tenkt på noe annet når jeg hører "screwing", men not any more!

6339084[/snapback]

Tror de fleste tenker på noe annet enn det når det hører det ordet :roll:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Screwing%20and%20Biting.jpg

 

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat mange konstruktive tilbakemeldinger her. Postcounthorer og flamerne står sterkt på dette forumet ;)

 

Musikken er ikke så verst den. Faktisk ganske imponerende til at produsenten bare er 16 år. Hvilket musikkreeringsprogram(mer) har blitt brukt?

 

Skryterappen på starten var litt latterlig, men det er mulig det er selvparodisk? Syns musikken hittil har manglet litt trøkk, men skal gi mer tilbakemelding seinere. Kanskje litt for standard hiphop også, men stå på!

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat mange konstruktive tilbakemeldinger her. Postcounthorer og flamerne står sterkt på dette forumet ;)

 

 

6339525[/snapback]

 

Man trenger ikke være postcount-hore (teit uttrykk) eller flamer for å si at man synes noe er dårlig.

 

Ps. Om jeg skal gi et tips når det gjelder produksjonen må det være at det er brukt alt for mye kompressor/limiter og reverb på stemmene (de mister trøkk og dynamikk så det holder) og at instrumenteringen godt kunne vært litt mer spredd i stereo-spekteret, istedet for å være så innmari statisk og sentrert som nå.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Musikken er ikke så verst den. Faktisk ganske imponerende til at produsenten bare er 16 år. Hvilket musikkreeringsprogram(mer) har blitt brukt?

 

Skryterappen på starten var litt latterlig, men det er mulig det er selvparodisk? Syns musikken hittil har manglet litt trøkk, men skal gi mer tilbakemelding seinere. Kanskje litt for standard hiphop også, men stå på!

6339525[/snapback]

 

Jeg syntes heller ikke det var så ille. Som sagt veldig imponerende med tanke på at han er 16 år.

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat mange konstruktive tilbakemeldinger her. Postcounthorer og flamerne står sterkt på dette forumet ;)

6339525[/snapback]

 

Man trenger ikke være postcount-hore (teit uttrykk) eller flamer for å si at man synes noe er dårlig.

6339671[/snapback]

"LOLs, dette sugde" og "nødrim på nødrim" er ikke spesielt konstruktivt etter min flaske vodka. Godt å se at du skrev noe konstruktivt, for jeg veit at du kan bedre :)

 

Likte den franske rappelåta og låt nr 11 hittil. Låt 12 låter heller ikke så verst, godt med trøkk i den, men hva er selvlagd eller ei, er spørsmålet.

Lenke til kommentar

AY! LarsP

"Tidenes beste nødrim" er skrevet av din navnebror Lars fra Tier'n og Lars, som forøvrig er norges beste rapper ved siden av Jørg1 etter min mening.

 

Og Mala, kulan ned to the max. Eg har ikkje sagt at noen her er hatere...

 

 

Takk for konstruktiv kritikk (til dere som greide å komme med det)

Endret av YoungH
Lenke til kommentar
Og Mala, kulan ned to the max. Eg har ikkje sagt at noen her er hatere...

6340003[/snapback]

 

EY! Hatere, ta og sug på en AG, host på avtrekkeren og sprut som en drage...

6334229[/snapback]

 

:roll:

 

Musikken hadde en gjennomgående grei kvalitet. Lydbildet var solid og ikke forvrengt (som DJ Stalin, f.eks.), men litt mer stereomagi kunne gjort seg (som HalTan sa). Albumet ble kanskje litt for mye av det gode. Trim det ned fem-sju låter, så tenker jeg det blir mer tilgjengelig lengde. Rapperne hadde ikke spesielt god flow (først og fremst snakk om de norske), og musikken var for det meste standard. Men stå på videre!

Lenke til kommentar
AY! LarsP

"Tidenes beste nødrim" er skrevet av din navnebror Lars fra Tier'n og Lars, som forøvrig er norges beste rapper ved siden av Jørg1 etter min mening.

6340003[/snapback]

Vel, han kan kanskje rappe, men skrive tekster? eh, nope.

 

Jeg synes rett og slett sangene ble for kjedelige. Noen amatører som har fått til en bra produksjon med tilhørende låtmateriale er Shogunz og Nasty Nick fra Trondheim:

 

Nrk.no/urørt - Apocalypz Productions

 

Lykke til videre, øvelse gjør mester.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Husker når Hkon var 13 eller noe og la ut sine første beats på undergrunn.com :p Det var tider det...

Synes han har blitt ganske så kjedelig etterhvert (selv om han enda bare er 16 og kan utvikle seg mye framover), og når man får det litt på avstand er jo mye av "undergrunns"rappen i Norge tragisk og selvparodisk så det holder...

Men skal laste ned nå og se hva jeg synes, selv om forhåpningene ikke er skyhøye akkurat.

 

 

AY! LarsP

"Tidenes beste nødrim" er skrevet av din navnebror Lars fra Tier'n og Lars, som forøvrig er norges beste rapper ved siden av Jørg1 etter min mening.

6340003[/snapback]

 

Hahaha, Lars er Norges beste rapper ved siden av Jørg1? Riktignok et hav over Tiern (som jeg anser som dårligere enn Diaz), men hva med f. eks. A-lee, Son Of Light, Tommy Orion, Madcon, OnklP, Jaa9, F'em One, Salvador og resten av Darkside Of The Force, Venom, Postal og sikkert en masse andre?

 

edit: Og etter en kort gjennomhøring har jeg inntrykket jeg regnte med jeg ville få: Ganske kjedelig og repetetivt, om enn ganske bra lyd. Personlig synes jeg det blir kjedelig med alle disse "storslagne" south-beatsene lina opp etter hverandre uten noen pause. Gi meg en grimey enkel en innimellom da ;)

Endret av anners
Lenke til kommentar
Syns ikke Apollo hører hjemme blant Norges beste akkurat...

Foruten de jeg nevnte, så minte Propaganda sitt innlegg meg på Warlocks og Opaque, som hører hjemme på lista over de beste - og særlig på lista over dem som er bedre enn Lars.

6342265[/snapback]

Joda tee productions på sitt beste er noe vi alle sammen savner. Norske byggeklosser, Scandalnavia osv Eller Back to work offical TP mixtape . vol1 var ganske fet ass. Samme med Tommy Tycker om meg..

 

Men Tiern og Lars ligger ganske bra høyt på min liste for tiden, blir spennede og se hva disse gutta leverer med et album som er ferdig innspilt om jeg ikke husker feil. Og Lars imponerte bra med den radio freestylen sin ass..

 

EDIT:Apollo hadde jo et par fete, spess Uro - snakker så du skjønner.. og noen andre han var med på.. Appropo Norsk hip hop sine glans dager, husker når pen jakke var toppen av norsk hip hop(på norsk that is) :roll: for en utvikling

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Ok. Bare så det er sagt. Metal er min greie egentlig. Men det var jo morro å høre denne produksjonen da. Det jeg savnet her kanskje var beaten som skulle få meg til å røre på meg. En beat som virkelig tok av. Synes kanskje det hele var litt sidrompa. Hva med å speede opp litt da?

 

Det hadde vært digg med noe realt speedrapping. og noen få blockbusting beats.

 

Ikke helt min greie, men bra hørt med mine ører.

 

Stå på.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Tok faktisk å blåste igjennom dette!,og som hanover så er eg metallhead! Men ja, arbeidet viser jo engasjement i det han driver med og selvfølgelig potensiale. Er jo ikkje snakk om gamle gutten heller :) Så eg sier egentlig bare det at du må stå på, ta til deg kritikken og sett deg ned og gjør noen nye tracks.

Lenke til kommentar

Hallaienkadaien!

 

anners:

Sorry, eg mente Norges beste norskspråklige rapper. Men drit i den diskusjonen her...

 

Og til cun, som snakker om at "albumet" burde blitt kortet ned: Det er ikke et album, det er en MIXTAPE. Er stor forskjell på et album og en mixtape, hvis du ikke vet det kan jo du kanskje ta og søke det opp

Lenke til kommentar

Syntes tapen er råfet jeg. Men skjønner at folk som ikke digger rap ikke liker det. Alle som har peiling vet at hkon er en av de flinkeste produsentene i Norge.

Mine favoritt-sanger er; Slipper helvete løs, Oppi skauen og Young Jeezy Remixen. Gratis musikk er fantastisk!

 

De som likte tapen kan jo sjekke ut atpmusic.no og laste ned Tiern & Lars og A-laget mixtapene GRATIS! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...