Son44 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ska kjøpe et strategi spille men vet ikke hvilket, tenkte kansje å kjøpe Rise and fall:Civilization at war eller Rush for berlin. har dere noen bra forslag te spill æ kan kjøpe? Endret 17. juni 2006 av Son44
pertm Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Tja et par forslag Civilization - er et nok et av de lengste startegi spillene som finnes, der man starter 4000 før kristus og går helt til ca 2000 etter kristus. Det siste spillet som har kommet er Civ IV. Dette er turn based strategi spill så runder kan etterhvert ta veldig lang tid. Age of Empires - er mer vanlig real time strategi spill, som er veldig bra. Det siste der er AoE III som er bra. Jeg er usikker på hva som er best av AoE II og AoE III. Det siste har jo bedre grafikk, men er nok ikke nødvendigvis bedre.
Rescue me Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Tja et par forslagAge of Empires - er mer vanlig real time strategi spill, som er veldig bra. Det siste der er AoE III som er bra. Jeg er usikker på hva som er best av AoE II og AoE III. Det siste har jo bedre grafikk, men er nok ikke nødvendigvis bedre. 6323709[/snapback] Har AoE3 og ble veldig skuffet over spillet. Jeg tror jeg hadde satset på Empire Earth 2 Endret 17. juni 2006 av oblivion_-__
Dark Archon Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Age of empire 2 ingen over, ingen vedsiden. 6346738[/snapback] Jo det er det! Vi har jo Hearts Of Iron 2: Doomsday og Starcraft blant annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå