hawkland Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 hey jeg prøver og recorde når jeg gamer, men finner ikke ut hvor det lagrer seg! noen som vet?
Neptun_ Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hva bruker du til å ta opp klippene med? Bruker du FRAPS, vil de antakelig ligge i FRAPS-mappene på maskinen. Du kan finne ut dette ved å åpne FRAPS, trykke på ''Movies''-taben og klikke på ''Wiew''-knappen. Den skal da være lyseblå.
hawkland Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Hva bruker du til å ta opp klippene med? Bruker du FRAPS, vil de antakelig ligge i FRAPS-mappene på maskinen. Du kan finne ut dette ved å åpne FRAPS, trykke på ''Movies''-taben og klikke på ''Wiew''-knappen. Den skal da være lyseblå. 6323097[/snapback] jeg tar de opp og de lagrer sei som DM_1 fil.. så har eg lastet nede prog som skal klare og spille det , men eg får det faen ikkje t!
hawkland Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 ja.. det står at de heter det demo 001 DM_1 fil, eg blir galen.. har du peiling?
Neptun_ Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nei, da ville jeg heller reinstallert fraps. Det skal lagres som filer som mediaprogrammer skal kunne spille av altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå