Gå til innhold

problem med mus!


Anbefalte innlegg

har i det siste begynt å få problemer med at muspekeren fryser på skjermen. musa beveger seg fortsatt, ved at ting blir merket når jeg beveger meg over dem, men muspekeren har fryst og jeg kan dermed ikke se hvor jeg klikker.. henger seg som regel når jeg starter nedlastninger eller videoprogrammer (vlc) men skjer også fullstendig vilkårlig til tider.. dette har blitt j**lig irriterende over lengre tid.. hva i alle dager kan dette skyldes?!?!?

 

håper jeg forklarte meg bra nok her.. takk for svar på forhånd..

Endret av shivaskunk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette bruker å skje når jeg akkurat har formatert, det er fordi jeg ikke enda da har instalert skjermkorte driverne..

 

Prøv å oppdater skjermkort driverne..

 

evt kan det være at CPUen din er for varm..

 

prøv å formatere PC'n :p

6340035[/snapback]

 

kom med litt mere seriøse svar

Endret av Rockna
Lenke til kommentar
Dette bruker å skje når jeg akkurat har formatert, det er fordi jeg ikke enda da har instalert skjermkorte driverne..

 

Prøv å oppdater skjermkort driverne..

 

evt kan det være at CPUen din er for varm..

 

prøv å formatere PC'n :p

6340035[/snapback]

 

kom med litt mere seriøse svar

6340106[/snapback]

 

han sa i d siste d vil si at han ikke har hatt d broblemet før så derfor er d lite sannsynlig at d er varm CPU som gjør d...

 

og vis PC'n byner og oppføre seg rart kan d være lurt å formatere pga. f. eks. virus (han sier han laster ned)...

og du leste tydeligvis ikke hele posten min, bare første setninga...

Lenke til kommentar

bruker avg antivirus sjøl... men vis skaden allerede er skjedd er d ikke sikkert d blir fiksa... etter et LAN hadde jeg over 30 virus og kritiske systemfeil(vet at ditt tillfelle ikke er så extremt...) menne en virus skanning og fjerning av virus hjalp ikke... så jeg måtte formatere... bruker forsåvid å formatere PC'n ver gang d skjer noe veldig galt eller rart med den eller at den blir treg (msconfig, avinstallering, defragmentering, diskopprydding o.l. funker ikke alltid like godt...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...