Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sasuke samler en hel gjeng, for å gjøre noe i konnoha eller hva nå det heter..

itachi og kizame får et oppdrag, de skal også bort til konoah, men ikke for å hente kyuubi, men hente ringen til han enne kisen som døde..

men så plutsselig møter de sasuke på veien.. "ahh, sasuke finally we met" kizame tar av seg han nye water duden og de andre, mens sasuke får endelig møte broren sin igjen.. de fighter sammen.. plutsselig så sier itachi "I see, you have got stronger little brother".. "NUFF SAID.. Im not the weakbrother anymore" 50min senere "why are you so weak? because you lacks" Mangekyou vs Mangekyou

 

Let the battle begin... ^^,

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
sasuke samler en hel gjeng, for å gjøre noe i konnoha eller hva nå det heter..

itachi og kizame får et oppdrag, de skal også bort til konoah, men ikke for å hente kyuubi, men hente ringen til han enne kisen som døde..

men så plutsselig møter de sasuke på veien.. "ahh, sasuke finally we met" kizame tar av seg han nye water duden og de andre, mens sasuke får endelig møte broren sin igjen.. de fighter sammen.. plutsselig så sier itachi "I see, you have got stronger little brother".. "NUFF SAID.. Im not the weakbrother anymore" 50min senere "why are you so weak?  because you lacks"  Mangekyou vs Mangekyou

 

Let the battle begin...  ^^,

8213233[/snapback]

hehe, kansje det ja :p

Lenke til kommentar

hehe:p

hadde likt å vite hva goalet eller forklaringen på hvofor sasuke henter Suigetsu, Juugo and Karin.. "gahtring to battle Akatsuki" lololol hadde vært phuun det.. saske og the gang vs Akatsuki oooh.. hadde vært en feeeet match ivhertfall hvis konoha hadde også blitt med..

Lenke til kommentar

Vel. Jeg sier at Sasuke er klar for å få bank nok en gang. Sasuke slo Orochimaru når var i et nær død stadie... Itachi slaktet Orochimaru når han var yngre enn det Sasuke er nå.

 

Samtidig har han ikke fått Mangekyo ennå. Nei, Sasuke er nok ikke god nok ennå

Lenke til kommentar
Vel. Jeg sier at Sasuke er klar for å få bank nok en gang. Sasuke slo Orochimaru når var i et nær død stadie... Itachi slaktet Orochimaru når han var yngre enn det Sasuke er nå.

 

Samtidig har han ikke fått Mangekyo ennå. Nei, Sasuke er nok ikke god nok ennå

8220118[/snapback]

 

 

 

mm enig, men det er noe twist der... hvis jeg kjenner kishi rett så vill det være en biiiiig twist.. når man kommer til(om man kommer) Itachi vs sasuke..

Lenke til kommentar
Er det andre som har fått med seg at Schibsted forlagene skal starte å oversette Naruto bøkene?

 

Den første boka kommer 14. mai.

Fuck. Har lest litt norsk Naruto fra Shonen Jump, dere kan ikke tro hvor crap det er - ikke jeg jaffal.

Men Schibsted viser seg likevel som gode Narutokjennere, vettu - de beskriver han som en villstyringversjon av Harry Potter (!)... (sterk ironi).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...