Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

nydelig chapter, gleder meg til neste chapter:D

 

Akatsuki ftw

 

Tobi: So you're Sasuke-kun, huh? mmm... you sure do look a lot like Itachi-san!

 

Sasuke: *stirrer*

 

Tobi: (løper bak trærene) Damn, you're scary!!

 

hah. så bra:D

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder naruto mangaen, hvorfor føler jeg på meg at en av hovedpersonene vil dø i serien? Har skaperen sagt noe? er det noen sånne teorier a la Harry Potter?

Etter at Asuma døde, så har jeg liksom bare ventet at flere og flere vil dø... og hvorfor dukker ikke Neji flere ganger:P

 

Men sant: siste kapittel var kjempebra.. Digger sasukes glimt:P :love:

Lenke til kommentar

Ja, ble egentlig litt skuffen når Chouji/Neji ikke døde på "få tilbake sasuke" oppdraget. Ikke at de er dårlig karakterer, men at det ikke fins sjans for å overleve såny, choujis siste pille skulle være noe på linje med port 8, og Neji's sår var mye mye værre en det som drepte asuma (det traff ikke hjertet på asuma heller, ellers hadde han nokk dødd fortere).

 

Håper den konstant nedslaktingen av Akatsuki stopper også, for å være en så liksom sinnsykt sterk gruppe banditter dør de veldig fort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Orochimaru har jo allerede tatt over 30% av Kabuto. Han kommer nok tilbake og får en skikkelig kamp med Naruto før han dør eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Orochimaru har jo allerede tatt over 30% av Kabuto. Han kommer nok tilbake og får en skikkelig kamp med Naruto før han dør eller noe sånt.

8814022[/snapback]

nei, er ikke det kabuto som har tatt over oro da, han sa jo att oro var dø :hmm:

Endret av messi91
Lenke til kommentar

Jeg håper sasuke blir "fanget" av deidara for å så unnslippe og gjøre ende på en sliten/slitsom karakter. :) tobi vet vi jo ikke mye om så han vil vel unnslippe / sloss jevnt med sasuke? | håper ikke på det da, siden sasuke må bygges opp før en eventuell fight med itachi og da vil ikke et tap mot en bombemann gjøre den kampen sannsynlig. :p tviler også sterkt på at tobi er obito, siden kishi neppe ville la tobi være obito siden "alle" tror det. blir litt for forutsigbart ;P har jo heller ikke sett mye av sasukes nye jutsues så det håper jeg man får se etterhvert :D men kort sagt - er lei deidara, han har vist stortsett alt han kan så nå er det på tide å si farvel. gleder meg til neste chapter uansett ;)

Lenke til kommentar
Jeg håper sasuke blir "fanget" av deidara for å så unnslippe og gjøre ende på en sliten/slitsom karakter. :) tobi vet vi jo ikke mye om så han vil vel unnslippe / sloss jevnt med sasuke? | håper ikke på det da, siden sasuke må bygges opp før en eventuell fight med itachi og da vil ikke et tap mot en bombemann gjøre den kampen sannsynlig. :p tviler også sterkt på at tobi er obito, siden kishi neppe ville la tobi være obito siden "alle" tror det. blir litt for forutsigbart ;P har jo heller ikke sett mye av sasukes nye jutsues så det håper jeg man får se etterhvert :D men kort sagt - er lei deidara, han har vist stortsett alt han kan så nå er det på tide å si farvel. gleder meg til neste chapter uansett ;)

8829043[/snapback]

hvordan kan du vere lei deidara, han er jo den feteste i akatsuki. håper han banker sasuke :D

Lenke til kommentar

hvordan kan du vere lei deidara, han er jo den feteste i akatsuki. håper han banker sasuke :D

8829104[/snapback]

Akkurat _det_ er vel ikke særlig sannsynlig. Sasuke knuser jo all motstand nå, er helt drøyt. Tipper Deidara trekker seg tilbake, men håper vi får vite mer om Tobi først. Hva er egentlig kilden til spekulasjonen om at det er Obito? Navnet er nesten "anagram-likt", samt det at han kanskje bare har høyre øye, eller er det mer også?

Endret av -Turin_Turambar-
Lenke til kommentar

Sorry messi :p men jeg er lei bombene hans, er jo pisse kjedelige å se på! mye fetere med litt lightning jutsu fra sasuke ;) dessuten undervurderer han alle han møter :p synd han ikke kan se at sasuke kommer til å kjøre over han

 

ps - han er kanskje homofil også? hm (som han ville sagt)

Endret av MMyhre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...