Gå til innhold

Side der man kan sende en SMS gratis til mange


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vet om sider som biip.no o.l. hvor man kan sende en SMS til en person. Jeg trenger en side hvor man kan sende samme SMS gratis til ca. 20 personer. Tviler vel kanskje på at dette finnes grunnet spamming o.l., men jeg tenkte det var verdt å spørre.

 

Kjekk måte å informere håndballaget på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg vet om sider som biip.no o.l. hvor man kan sende en SMS til en person. Jeg trenger en side hvor man kan sende samme SMS gratis til ca. 20 personer. Tviler vel kanskje på at dette finnes grunnet spamming o.l., men jeg tenkte det var verdt å spørre.

 

Kjekk måte å informere håndballaget på!

6316028[/snapback]

 

Fotballklubben min har en slags avtale med 1980, husker ikke hva den heter tho'.

Lenke til kommentar
smsking.no er uten reklame! ;)

6321235[/snapback]

Men det er heller ikke gratis.

 

6. Som aktivt SMSKing.no medlem, godtar du å motta nyhetsbrev/informasjon på SMS hver måned. Maks pris pr SMS er kr 15.- og maks totalpris er begrenset oppad til 30 kr per måned. Ditt medlemskap er en løpende, og fornyes automatisk fornyes med 15 dager inntil du selv sier opp.
Lenke til kommentar
smsking.no er uten reklame! ;)

6321235[/snapback]

Men det er heller ikke gratis.

 

6. Som aktivt SMSKing.no medlem, godtar du å motta nyhetsbrev/informasjon på SMS hver måned. Maks pris pr SMS er kr 15.- og maks totalpris er begrenset oppad til 30 kr per måned. Ditt medlemskap er en løpende, og fornyes automatisk fornyes med 15 dager inntil du selv sier opp.

6321878[/snapback]

 

Hva betyr dette?

 

At man betaler for å motta SMS fra dem?

Lenke til kommentar
Utrolig rart å reklamere for en gratis tjeneste og så kreve 15-30 kroner hver måned av "kunden" for at han/hun skal motta SMS.

 

Tester en måned og ser hva som skjer...

 

Takk for all hjelp her folkens

6322408[/snapback]

Det kan fort bli ubehagelig. Hva hvis du plutyselig mottar 5 SMSer med innhold som ''nyheter, FETE skjermsparere, ringetoner, javaspill med mer!"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...