Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Legge solfilm selv

Pepsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, blir nok ikke til at jeg gjør det selv da :S

Har også hørt rykter om at Mysen bilglass legger solfilm for 500,- ruta, Er det billig, ev. andre priser (helst Østfold :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123
Skrevet

Men alså det.. har en carimsa jeg skal sote nå snart.. skal prøve selv, kommer til å ta ut side vinduene når de skal sotes.. men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med bakruta.. mye jobb å ta den ut? evt, er den for mye bøyd til å tas mens den sitter på bilen?

btw, tror man får hva man betaler for når det gjeler div sot film: p

Skrevet

3M solfilm kan ditt lokale reklamebyrå skaffe. Den har dem i dimensjoner opptil 2 meter i bredde, så du slepper å dele sotingen. Som sagt litt over her, varmluftspistol er tingen, og 3M folie, og mengder med zalovann!

Skrevet
3M solfilm kan ditt lokale reklamebyrå skaffe. Den har dem i dimensjoner opptil 2 meter i bredde, så du slepper å dele sotingen. Som sagt litt over her, varmluftspistol er tingen, og 3M folie, og mengder med zalovann!

6398945[/snapback]

3M er sikkert skam dyrt...

Skrevet
Kjøp proff film den er ripefri..

og IKKE legg sot filmen utta på ruta da!!

6350022[/snapback]

Ja, reagerte på det også... å legge film utapå ruta er det første gong eg ser noken gjer...

å legge film når vindaugene er av er ganske greitt. ville ikkje prøvd å lagt film med vindaugene på bilen i alle fall... trur eg brukte 2 timer på første sideruta eg prøvde og litt mindre på den andre...(mini)

Skrevet

Man må først tilpasse solfilmen på utsiden av ruten, med limsiden ut, FØR man limer den på innsiden. Å ta av rutene er jo et eksempel, men det gjør aldri jeg, får det like bra som ruta av som ruta på. Tar ca 10 min pr vindu.

Skrevet

I dag prøvde jeg å legge solfilmen selv. Må bare si at det gikk til helsikke.

Så det blir ingen solfilm på mine ruter i denne omgang.

Lykke til, til dere som prøver selv. Måtte det bli bedre enn hos meg :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...