Gå til innhold

Spørsmål angående John Bauer


Seether

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fullført grunnkurs på allmenn og vurderer å bytte skole. For øyeblikket går jeg på Fana Gymnas, men føler at jeg ikke helt passer inn og at ting er litt for gammeldags.

 

For en stund siden fikk vi brev om en ny videregående skole; John Bauer. Opplegget virket spennende og i dag var vi og besøkte skolen. Alt virker utrolig bra. Man betaler 7000 kr per år og får da en egen pc, skolebøker er inkludert og i mars skal alle dra 2-4 uker til spania og ha skole der. Skolen legger vekt på mer kreativitet og forståelse istedet for å bare pugge alt. Lærerene er yngre og det er moderne innredning. Skoledagene er litt lengre, men til gjengjeld skal man ikke få lekser.

 

Men så snakket jeg med en som har gått på John Bauer et halvt år nå. På henne virket det som om det var uproft, karakterer ble gitt ut i hytt og pine, og at det garantert ble mye lekser uansett. Generelt ble mange løfter ikke holdt og det var visst en del spesielle folk der.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro lengre. Derfor håper jeg at noen her har erfaringer fra skolen og kan fortelle meg hva som er fakta. Er det en drittskole eller er det en flott mulighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta heller å spørr i "Jobb og utdanning -> Annet om Utdanning" :)

6308945[/snapback]

Damn. Visste at det var et bedre sted å spørre.

 

Edit: nå har jeg flyttet det. Håper jeg ikke får bråk for at det blir dobbelt opp :blush:

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...