Gå til innhold

StarCraft og Diablo-MMORPG på vei? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du det?

6309768[/snapback]

Nå står jo dette svart på hvitt i artikkelen:

Oppdatering: Disse ryktene har blitt benektet på World of Warcraft sitt offisielle forum. Blizzard-posteren Drysc forteller at Blizzard ikke har kunngjort noen slike spill, og at de ikke har til hensikt å kun konsentrere seg om en plattform og sjanger i fremtiden.
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt dette med å bryte ut StarCraft inn i MMORPG verdenen. Slik jeg husker StarCraft er det et pure strategi spill.

6306602[/snapback]

Akkurat som Warcraft var det. Var ikke noe hinder for å gå MMO den gangen, så er vel neppe det nå heller.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Jo seff, men de trenger ikke å ødelegge flere franschise serier.

6306681[/snapback]

På hvilken måte har de ødelagt Warcraft Franchisen?

6307053[/snapback]

Er vel mer at det blir vanskelig for Blizzard å gi ut rts av Warcraft nå. Kan ikke helt se det for meg, og forstår derfor at folk som vil ha det, "fortviler".

 

Økonomisk har de hatt suksess selvfølgelig. Blizzard kan kassasuksesser.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Hvis det skulle bli noe MMO av Diablo eller Starcraft - som jeg forsåvidt ikke håper skjer - så håper jeg de satser mer på kreativitet og dybde, imotsetning til WoW.

6307472[/snapback]

Ja man kan jo håpe... Personlig ser jeg ingenting som tyder på det... Grinding/dungeon crawl har vist seg å være en gullgruve.

 

Hvis titlene du nevner skulle gå MMO, blir det bare WoW i space, eller WoW i Gotisk stil. Jeg ble overrasket når de i sin tid valgte Warcraft som sitt univers for MMO, selv regna jeg Diablo som selvskrevet for dette. Når de nå har valgt WoW, lager de neppe Diablo over samme lest.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

joa, vi vet at de har avkreftet ryktene. Men det forandringer ikke min mening om at de aldri skulle begitt seg ut på MMORPG markedet. De bør heller ikke gjøre det igjen. Greit nok at alt av hva Blizzard lager er kvalitet (selv om noe ikke fenger), men de er også et lite firma. Så de jobber kun med 1-2 spill om gangen. Ble skuffet da det eneste de hadde å tilby på E3 var WoW expansion.

Lenke til kommentar
joa, vi vet at de har avkreftet ryktene. Men det forandringer ikke min mening om at de aldri skulle begitt seg ut på MMORPG markedet. De bør heller ikke gjøre det igjen. Greit nok at alt av hva Blizzard lager er kvalitet (selv om noe ikke fenger), men de er også et lite firma. Så de jobber kun med 1-2 spill om gangen. Ble skuffet da det eneste de hadde å tilby på E3 var WoW expansion.

6312658[/snapback]

 

Men så driver Blizzard og rekrutterer for harde livet om dagen, både til PC og konsoll. + at de frigjorde et team da de kanslerte SC: Ghost (om de ikke fikk sparken sida sjefene ikke var fornøyde da). Så vi kan nok se mer action fra dem fremover. Tror ikke de sliter med pengene heller så :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...