Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Har da spilt gjennom HL2 Episode One vanlig og med commentaries og da hørte jeg at de som har lagd de forskjellige samtalene, har lagt inn en del morsomme ting der:P Lurer på om det var noe spesielt i Episode One som dere likte/fant morsomt at alyx sa eller noen andre sa Hmm... A Combine zombie... It's... that's like a... umm... a Zombine, right? Zombine, get it? [Laughs] Ehh... okay." Denne fikk jeg etter flashlighten min gikk og da sto jeg der i stummørke da alyx sier: "We've really got to talk to Doctor Kleiner about getting a new battery for that flashlight." I den scenen da vi har fjernsynet hvor Kleiner sier at folk bør "get busy" så får du denne hvis du river ut støpselet til fjernsynet: "Youre right gordon, we don't have time to watch tv now " (sånn ca) Vi møter også et par som sitter på en sofa i den samme rommet som sier følgende: "Dr. Kleiner says we can mate now. Not that I needed his permission." "I don't miss Dr. Breen, but I do miss his show. Remember when he had the jugglers on?" (a possible reference to Half-Life themed comic "Concerned") Jeg visste at denne måtte være en referanse til Concerned tegneserien! glad at andre så det ! http://www.hlcomic.com "We're sitting ducks in here. Or maybe fish in a barrel. Anyway, it's not good." "I met Odessa Cubbage one time. What an idiot." Midt i alt så begynner mannen: "How 'bout this weather? " "They might call 'em crabs, but I'll tell you what. They don't taste like crab." "This is gonna sound crazy, but I kinda miss the Combine." "Sometimes I think everybody's a doctor but me." "We're all starving and Kleiner's headcrab is probably eating Grade A head." (Kan forøvrig nevne at Kleiner's headcrab spiser bare vann meloner ) Her er forøvrig noen som jeg ikke kan huske å ha hørt før: # "I hear it's a lot better out in the country." # "This was such a nice neighborhood too." #"So much for better living through science." #"I hear they put babies in those striders." #"I blame Black Mesa..." #"I'm not going nowhere. No sir." # "They're always saying something's about to blow. I ain't buying it this time." #"Oh no, the Kleiner speech is starting again. CAN'T SOMEONE MAKE IT STOP!" (hentet fra Wiki http://en.wikiquote.org/wiki/Half-Life_2:_Episode_One) Noe annet dere fant morsomt i spillet?
Theoneask Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Visst du lyser med lommelykten i ansiktet på Alex, tar ho hendene foran auga. Husker ikkje om ho sa noke og. Sånne små hyggelig detaljer som bør vere med i eit sånt spel.
Mads-b Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Helt i starten, når Doug (hvordan staves navnet på den skraphaugen?) skal kaste deg inn til The Citadel, så sier Alyx: Well, he's a machine, so he's done the math.. Så ser vi at Doug rister på hodet^^
Theoneask Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Helt i starten, når Doug (hvordan staves navnet på den skraphaugen?) skal kaste deg inn til The Citadel, så sier Alyx: Well, he's a machine, so he's done the math.. Så ser vi at Doug rister på hodet^^ 6321364[/snapback] Hehe, herlig Er so utrulig mange små detaljer i dette spelet.
Kris R Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Den staves rett og slett: "Dog", fordi det er en robothund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå