Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

helt tett i et nesebor


chokke

Anbefalte innlegg

Hei :!:

Har et merkelig problem for tia. Er tett i kun et nesebor av gangen. For eksempel på skolen når jeg sitter ved pulten så puster jeg f eks kun med høyre nesebor. Og når jeg reiser meg er begge åpne en liten stund før det ene er helt tett igjen. Dette er veldig plagsomt fordi det kan plutselig begynne å renne.

Minner om forkjølelse, men kun nesa som er noe gærent med :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme "Problemet" selv noen ganger :p

De er aldri tette samtidig lenger... Men har en fin nesespray som jeg sprayer oppi en gang om morgenen, og en gang om ettermiddagen, og jeg er helt fri for tett snørr hele dagen :wee:

 

Den heter:

Zymelin

1mg/ml

nesespray

 

For voksne og barn over 10 år

Xylometazolin

Mot tett nesse ved

forkjølelse

Lenke til kommentar

er 17 år nå. Har aldri vært plaga med allergi før, og tviler på at det er det med tanke på at det kom såpass sent.

Idag våknet jeg med såre øyne og fult av øyevann. Tror jeg har opplevd en eller to ganger at det er vondt å svelge, med andre ord sårt nedover halsen.

Lenke til kommentar
er 17 år nå. Har aldri vært plaga med allergi før, og tviler på at det er det med tanke på at det kom såpass sent.

Idag våknet jeg med såre øyne og fult av øyevann. Tror jeg har opplevd en eller to ganger at det er vondt å svelge, med andre ord sårt nedover halsen.

6307356[/snapback]

 

Høres ut som allergi spør du meg. Allergi kan du utvikle når som helst, helt uavhengig av årstid og alder.

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
er 17 år nå. Har aldri vært plaga med allergi før, og tviler på at det er det med tanke på at det kom såpass sent.

Idag våknet jeg med såre øyne og fult av øyevann. Tror jeg har opplevd en eller to ganger at det er vondt å svelge, med andre ord sårt nedover halsen.

6307356[/snapback]

 

Høres ut som allergi spør du meg. Allergi kan du utvikle når som helst, helt uavhengig av årstid og alder.

6307408[/snapback]

faen da :p .

 

drar man til fastlegen for å "bevise" det?

Noen "fordeler" man får? :innocent:

Lenke til kommentar
Har du skjev nesevegg vil det omtrent ikke være plagsomt hvis du ikke er litt snufsete i det andre (vet ikke hvorfor) så det høres ganske ut som allergi ja.

 

Håper du finner ut av det :)

6307508[/snapback]

men det bytter på å være tett :blush: . Som regel er høyre helt tett, men ligger jeg nede er begge åpne noen minutter før det venstre er tett. Og når jeg spiser mat, så renner begge som et helvete.

Men er det fastlegen man går til?

Lenke til kommentar
drar man til fastlegen for å "bevise" det?

Noen "fordeler" man får?  :innocent:

6307488[/snapback]

 

Tja, du får en time ekstra på tentamener da. Om de er noen trøst.

6308896[/snapback]

litt sent da :)

 

kan nevne at det neseboret som ikke er tett har jævla vondt når jeg blåser inn. Som man puster hardt inn etter å ha pussa tenner.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...