Knopfix Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 overlevde du med en 5-10 år gammel laptop skjerm fra før så er dette et steg videre. Hvor har du prøvd denne skjermen?
ventle Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Steingammel tråd men for å svare på spørsmålet ditt så avhenger det av linuxversjonen. Nyeste Ubuntu/Kubuntu regner jeg med skal fungere, men erfaring tilsier at til og med om du har to maskiner med omtrent identisk maskinvare så kan det være at bare den ene takler linux, så man må nesten prøve på akkurat den maskinen.
Mixture Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Steingammel tråd men for å svare på spørsmålet ditt så avhenger det av linuxversjonen. Nyeste Ubuntu/Kubuntu regner jeg med skal fungere, men erfaring tilsier at til og med om du har to maskiner med omtrent identisk maskinvare så kan det være at bare den ene takler linux, så man må nesten prøve på akkurat den maskinen. 7601289[/snapback] På targa sine sider er det linux drivere og finne til de fleste maskin de har. Lappisen min fugerer fint med ubuntu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå