Gå til innhold

skjermkort ødelakt pga kjøler


Anbefalte innlegg

Skrevet
og leser du starten på tråden så spurte jeg etter "noen forslag? " og ikke noe annet..så hvis du ikke kan hjelpe meg med noe i min positive retning så trenger jeg ikke sånne komentarer..

loven sier sitt..

6341010[/snapback]

 

loven sier sitt ja, det skal du ha, men det betyr ikke at du slipper unna oss som syns det er for dumt å true butikken.

Jeg har gjort det en gang, men har ikke for vane å rope høyt om strategien min. Hvert fall ikke på et sted som kan skade saken min enda mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når selger sier han må vente på svar fra zalman,hvor lenge er det normalt og vente på sånt?og er det egentlig jeg som skal lide av og vente på svar fra zalman...(som ser ut til og trekke langt)

Skrevet

For det første: du tjener på å ha en litt mindre eplekjekk tone både overfor microplex og de som svarer deg på forumet. Du bare skader din egen sak ved å true med medier og alt annet.

 

For det andre: det er microplex som skal bevise at det ikke er eller har vært noe galt med viften i utgangspunktet og at det ikke har ført til de skadene du hevder. De har rett til å undersøke dette og du må forvente at det tar noe tid.

Skrevet

ja dem har hatt viften en stund nå...men sier dem må vente på avgjørelse fra zalman.!trudde det var selger av produktet som avgjorde det ikke produsent...

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...