Gå til innhold

Verdens mest udugelige oppfinelse


Anbefalte innlegg

Noen som har erget seg over hvor teit og ubrukelig den lille bukselomma som er inni den høyre bukselumma er? Snakker om dongeribukser. Trang lita fjott lomme man ikke kan bruke til noe, ikke kan man putte noe der siden den er så trang, og om man gjør det er det stor sjanse for at det faller ut siden den er så liten å kort i lengde. Vet ikke om den er laget til penner, men stygg er den i allefall, og kjempe ubrukelig. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erget seg over hvor teit og ubrukelig den lille bukselomma som er inni den høyre bukselumma er? Snakker om dongeribukser. Trang lita fjott lomme man ikke kan bruke til noe, ikke kan man putte noe der siden den er så trang, og om man gjør det er det stor sjanse for at det faller ut siden den er så liten å kort i lengde. Vet ikke om den er laget til penner, men stygg er den i allefall, og kjempe ubrukelig.  :yes:

6313731[/snapback]

 

 

Hehe, den er helt ubrukleg til til vanlege ting men det er en fin lomme til en "dong"! :cool:

Lenke til kommentar
Noen som har erget seg over hvor teit og ubrukelig den lille bukselomma som er inni den høyre bukselumma er? Snakker om dongeribukser. Trang lita fjott lomme man ikke kan bruke til noe, ikke kan man putte noe der siden den er så trang, og om man gjør det er det stor sjanse for at det faller ut siden den er så liten å kort i lengde. Vet ikke om den er laget til penner, men stygg er den i allefall, og kjempe ubrukelig.  :yes:

6313731[/snapback]

 

Har mynter der jeg. Til mat på jobben og andre ting. :fun:

Lenke til kommentar

Den oppfinnelsen der du støtter kjeven er jo faktisk noe av det dummeste eg har sett i mitt liv... etter den dassrullen på hodet.. Hvor dumt ville det ikkje sett ut dersom vi hadde stått med den der her i norge, ?(ettersom at det der er helt normalt i kina) :p

VIlle nok fått et par blikk mot oss då tenker eg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...