Gå til innhold

TES: hva er beste rustninga...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan spiller det noe rolle om du har 100 i light armor skill. gjør dette at du beveger deg like fort uansett hvilke armor du bruker?

 

Jeg levler så fort at jeg ikke klarer å lære meg å spille skikkelig. har vel ca en level hver tredje time eller noe sånt. 23 level, 65 t. har ikke tatt mange oppdrag heller. jeg liker mest å løpe rundt stjæle ting og banke monstre :evil:

Lenke til kommentar
Hvordan spiller det noe rolle om du har 100 i light  armor skill. gjør dette at du beveger deg like fort uansett hvilke armor du bruker?

 

Jeg levler så fort at jeg ikke klarer å lære meg å spille skikkelig. har vel ca en level hver tredje time eller noe sånt. 23 level, 65 t. har ikke tatt mange oppdrag heller. jeg liker mest å løpe rundt stjæle ting og banke monstre :evil:

6294259[/snapback]

 

100 i lightarmor gjør at man får 50% mer defence. Da kommer glassarmoren på nivå med deadric armoren.

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar
Husk at du kan "reparere" armoren til 125, hvis du har armorer skill på 75 (expert). Da beskytter den bedre også. Men både glass og daedric kan repareres til samme nivå, så da blir det ikke så mye forskjell.

6294306[/snapback]

gleder meg, jeg er 70 i armorer. snart er jeg expert :w00t:

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...