qu3st Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60... Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O 6292986[/snapback] Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person. 6293449[/snapback] Da hadde du kanskje vist at ikke alle gjør slik?
qu3st Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Beklager Aleksander Hagen. 6293848[/snapback] Ikke noe å beklage for. Jeg får gull i øya når jeg ser epics. Men det jeg sa til å starte med, var at da jeg dinga lvl 60 i november, var jeg i et guild jeg tok ragnaros med første gangen osv. Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det. Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre. 6294254[/snapback] Virker ikke som om du har så veldig mye å gjøre heller, etter som du sitter på forumet hele dagen
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Beklager Aleksander Hagen. 6293848[/snapback] Ikke noe å beklage for. Jeg får gull i øya når jeg ser epics. Men det jeg sa til å starte med, var at da jeg dinga lvl 60 i november, var jeg i et guild jeg tok ragnaros med første gangen osv. Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det. Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre. 6294254[/snapback] Virker ikke som om du har så veldig mye å gjøre heller, etter som du sitter på forumet hele dagen 6295246[/snapback] Diskusjon.no er livet.
ahpadt Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 KAN FOLK FOR H*LVETTE HOLDE SEG TIL TOPIC? *rapportert*
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort.
Cannabiskopen Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Ja han var en god tank han som tanka alle de mobsa OT: Enig med folk at det blir for mye farming i end-game, derfor er www.elitemmorpg.com din venn Mulig folk syntes det er teit, men man sparer MYE tid på å kjøpe gold Endret 12. juni 2006 av BadBeer
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Ja han var en god tank han som tanka alle de mobsa OT: Enig med folk at det blir for mye farming i end-game, derfor er www.elitemmorpg.com din venn Mulig folk syntes det er teit, men man sparer MYE tid på å kjøpe gold 6295668[/snapback] Han var faktisk en god tank. Så på filmen igjen. Det var en perfekt balanse mellom aggro og healing.
Cannabiskopen Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Sa jeg noe annet? :O Virka kanskje en smule sarkastisk det der Men det var bra tanking hvertfall... Endret 12. juni 2006 av BadBeer
feskar Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort. 6295498[/snapback] Vel, sanheten er vel som følgende Abbadon testa først og multitanke de, men vi vipa jo self.... Men vi testa en gang til og fikk reignite på gjengen, og drepte de.. 15 stykker multitanka, men healers som bare spamma han. Senere så gjorde han følgende hos Inner Sanctum - Silvermoon EU. Multitanka alle 25 (er det vel)..... så .. vel .. ikke bare sverdet..
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort. 6295498[/snapback] Vel, sanheten er vel som følgende Abbadon testa først og multitanke de, men vi vipa jo self.... Men vi testa en gang til og fikk reignite på gjengen, og drepte de.. 15 stykker multitanka, men healers som bare spamma han. Senere så gjorde han følgende hos Inner Sanctum - Silvermoon EU. Multitanka alle 25 (er det vel)..... så .. vel .. ikke bare sverdet.. 6295883[/snapback] Kjempe arbeid.
qu3st Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort. 6295498[/snapback] Vel, sanheten er vel som følgende Abbadon testa først og multitanke de, men vi vipa jo self.... Men vi testa en gang til og fikk reignite på gjengen, og drepte de.. 15 stykker multitanka, men healers som bare spamma han. Senere så gjorde han følgende hos Inner Sanctum - Silvermoon EU. Multitanka alle 25 (er det vel)..... så .. vel .. ikke bare sverdet.. 6295883[/snapback] Imponerene
.Marcus Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Demo shout og TF proc, pluss Blessing of Salvation på healerne, alle kittet i t2 er meeeget imponerende, ja. Ble ikke imponert jeg =/ Edit: Ja, også Cleave. Men fortsatt ikke imponert. Endret 12. juni 2006 av Hubman
Cannabiskopen Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 (endret) De som sier at de syntes ikke er noe særlig bra burde jo være i stand til å klare det selv! Men det klarer de veldig sikkert ikke Endret 13. juni 2006 av BadBeer
Maynard James Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Haha, Alexanderhagen, du ble skammelig eid her:P "giebt epix plxplx"!111!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå