Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blåskjerm og gb forsvant

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.jeg lastet ned windows vista, hadde noen min igjen på å få den lastet ned.så fikk jeg blåskjerm.når jeg skrur på maskinen igjen er det ingen vista der men de 3,12 gb som den tok, er borte,åssen får jeg de igjen? :blush: har bærebar pc med 30 gb så de gb er litt viktige:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,var faktisk ikke piratverson,det var beta versonen.som kan lastes ned av alle.men fortsatt ingen svar på hvor det har blitt av gigaene

Skrevet
Ikke midt på en lørdagsnatt tror jeg.

6290578[/snapback]

Til opplysning: det er lenge siden lørdag nå. :D Håper ikke du har tatt feil og skal på jobb kl 0700 mandag morgen - som er om fire og en halv time...

Skrevet (endret)
hei.jeg lastet ned windows vista, hadde noen min igjen på å få den lastet ned.så fikk jeg blåskjerm.når jeg skrur på maskinen igjen er det ingen vista der men de 3,12 gb som den tok, er borte,åssen får jeg de igjen? :blush:  har bærebar pc med 30 gb så de gb er litt viktige:)

6290433[/snapback]

Du fikk som du sier ikke hele filen ned (maglet noen minutter). Du endte opp i blåskjerm. Dette medfører at den delen av filen som du hentet ned ikke kunne lukkes av operativsystemet og vil ha størrelse 0. Dette er i tillegg en midlertidig fil med dummynavn. Det er først etter komplkett nedlasting at filen legges der du ba om å lagre den samt at den får sitt egentlige navn.

Endret av PerB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...