Simen1 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Er det noen av dere som har epostadressen til microsoft norge? Jeg skulle spurt dem et par generelle spørsmål angående alle windowsversjoner og den elendige kontaktmetoden på hjemmesidene deres fører ingen vei. Dvs. den tvinger meg til å velge en bestemt windows-versjon selv om spørsmålet gjelder alle versjoner. Hvis jeg så velger en bestemt versjon så vil den ha produktkoden osv. Med andre ord veldig tungvint og svært missvisende i forhold til hva jeg prøver å finne ut av. For ordens skyld: Spørsmålet gjelder deres måte å vise filstørrelser på. Ingen versjoner av Windows (inkludert Vista) klarer å vise riktig størrelse på filer, partisjoner, disker, minnekort, ram eller noe sånt. Med riktig måte å vise det på mener jeg standariserte metoder som SI-standarden (k=1000) og IEC-standarden (Ki=1024). Windows benytter ingen av disse.
Torbjørn T. Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Du har kanskje sett den: [email protected] Er den dei oppgir på sida si.
Simen1 Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Huff, er det ikke øynene man først blir blind på? Takk for hjelpen i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå