Gå til innhold

HW-Lan 06: Enemy Territory: Quake Wars


elfkin

Anbefalte innlegg

ET:QW vil forhåpentligvis bli sluppet rundt hw-lan-tidene så hadde vært utrolig kult å fått spilt dette på lanet! Ikke nødvendigvis compo, men litt "organisert spilling". :)

 

Hvor mange her gleder seg til/har tenkt til å spille dette spillet når det kommer? Interessant å se ann interessen for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det kommet, hadde det vært stilig med compo. Min BF2-klan, har planlagt å starte med Quake Wars tidligst mulig, hadde vært gøy å konkurere før folk har fått 1000t+ med trening.

6293474[/snapback]

Har vi det? Viste jeg ikke engang :p

 

Men uansett, da kan det bli mye penger på tlv :tease:

6318238[/snapback]

Den eneste grunnen til at vi spiller BF2 enda, er for å skaffe oss mest mulig teamplay før det kommer. Skal siktes høyt ja.

Lenke til kommentar
Har det kommet, hadde det vært stilig med compo. Min BF2-klan, har planlagt å starte med Quake Wars tidligst mulig, hadde vært gøy å konkurere før folk har fått 1000t+ med trening.

6293474[/snapback]

Har vi det? Viste jeg ikke engang :p

 

Men uansett, da kan det bli mye penger på tlv :tease:

6318238[/snapback]

Den eneste grunnen til at vi spiller BF2 enda, er for å skaffe oss mest mulig teamplay før det kommer. Skal siktes høyt ja.

6319267[/snapback]

Jeg spiller fordi det er gøy :roll:

Lenke til kommentar
Har det kommet, hadde det vært stilig med compo. Min BF2-klan, har planlagt å starte med Quake Wars tidligst mulig, hadde vært gøy å konkurere før folk har fått 1000t+ med trening.

6293474[/snapback]

Har vi det? Viste jeg ikke engang :p

 

Men uansett, da kan det bli mye penger på tlv :tease:

6318238[/snapback]

Den eneste grunnen til at vi spiller BF2 enda, er for å skaffe oss mest mulig teamplay før det kommer. Skal siktes høyt ja.

6319267[/snapback]

Jeg spiller fordi det er gøy :roll:

6319278[/snapback]

Det og.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...