stian111 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har installert Oblivion og starter spillet. Det som skjer videre er at jeg får hvit skjerm, men ser "gradeskiva" og de ikonene nede på skjermen. Videre hører jeg lyd hvis jeg prøver å gå. Men problemet er altså at jeg ikke får frem noe bilde/grafikk. Vet noen hva problemet kan være? Setter umåtelig pris på hvis noen tar seg tid å gi meg noen tips.... Kan sies at jeg kjører på laptop. 3 Ghz intel, med ATI mobility radeon 9000, 64 MB. 512 RAM. Mvh¨ Stian Endret 11. juni 2006 av stian111
Olsenhower Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Støtter spillet det skjermkortet? Er på jobb nå, så kan ikke sjekke esken/manualen.
figure_02 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Har akkurat det samme problemet selv, har et 9200 kort, og spillet støtter hverken det eller ditt, så vi har nok for sugne skjermkort
Tommy T Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Dere kanjo prøve Oldblivion, det er en mod som setter ned minimumskravene (grafikken blir dårligere enn low da)
ttt Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 The Elder Scrolls har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte", tråden flyttes derfor dit
Smirnoff Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Prøv å patche opp spillet hvis du ikke allerede har gjort det, skal vel inkludere nye grafikkmodi som lar deg skru ned detaljene så det kjører på eldre kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå