Gå til innhold

TES: God eller ond?


Anbefalte innlegg

Lurte bare på hva folk like best å være?

:innocent: eller :evil:??

 

Personlig var eg rettferdigheten sjøl i begynelsen, men så ble eg vampyr og så ballet det bare på seg. Og nå er eg vel bort i mot "pure evil" , nåja ikke så gale men lar ikke noen stå i veien for meg for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg prøver alltid å spele som om det er eg som er inne i spelet, eller i det minste ein mektig-trollmann-variant av meg. So då blir det :innocent:.

 

Prøvde å spele som ond ein gong, i KOTOR 2. Fekk dårleg samvit halvvegs, og endte opp som ein snill sith lord. :roll:

 

Kay

Lenke til kommentar
Altså, hva mener dere med at det gjenspeiler dere? :) Skjønner det med god eller ond, men hva har en mage med dere å gjøre? hehe

6284221[/snapback]

Vel...eg er dataprogrammerar...det er jo ein slags trollmann, er det ikkje? Eller gjekk den oppfatninga ut på dato ein gong på 70-talet?

 

Kay

Lenke til kommentar
Altså, hva mener dere med at det gjenspeiler dere? :) Skjønner det med god eller ond, men hva har en mage med dere å gjøre? hehe

6284221[/snapback]

 

Jeg mener, jeg er facinert av tanken på å utøve magi. Jeg er også facinert over bruk av rustning og gammeldags kampteknikker med staver og sverd.

 

Ang. God vs. Ond Kan jeg være begge deler når det passer. :p

Lenke til kommentar

 

Jeg mener, jeg er facinert av tanken på å utøve magi. Jeg er også facinert over bruk av rustning og gammeldags kampteknikker med staver og sverd.

 

Ang. God vs. Ond Kan jeg være begge deler når det passer. :p

6284298[/snapback]

 

 

Akkurat som meg!

Lenke til kommentar

OMG liek, dere må være soulmates ellerno azzz!11

 

Jeg prøvde også å være ond i KOTOR1 uten særlig suksess. Jeg endte opp med bedriten samvittighet hver gang jeg valgte "onde" utganger på quests og folk ble lei seg, så jeg reloada hele tida og gjorde dialogene pånytt. Ga bare opp det ond-greiene til slutt.

Lenke til kommentar
OMG liek, dere må være soulmates ellerno azzz!11

 

Jeg prøvde også å være ond i KOTOR1 uten særlig suksess. Jeg endte opp med bedriten samvittighet hver gang jeg valgte "onde" utganger på quests og folk ble lei seg, så jeg reloada hele tida og gjorde dialogene pånytt. Ga bare opp det ond-greiene til slutt.

6284328[/snapback]

 

Har lekt meg litt jeg og. Er vel ikke typen. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...