Gå til innhold

TES: God eller ond?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på hva folk like best å være?

:innocent: eller :evil:??

Personlig var eg rettferdigheten sjøl i begynelsen, men så ble eg vampyr og så ballet det bare på seg. Og nå er eg vel bort i mot "pure evil" , nåja ikke så gale men lar ikke noen stå i veien for meg for å si det sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Snill som sola. =)

Men hvis jeg er litt arg om jeg ikke får til noe, kan det gå hardt utover de nærmeste. (Les: Load tilbake etterpå)

Endret av Marius E
Skrevet

jeg er en blanding gjør gode ting men er skikkelig slem hvis jeg vil

et eksempel er at jeg har en som gjør at flere npcer reiser langs veien de dreper mens ingen ser mens jeg plukker med meg fint utstyr som selger i nærmeste by

Skrevet

Eg prøver alltid å spele som om det er eg som er inne i spelet, eller i det minste ein mektig-trollmann-variant av meg. So då blir det :innocent:.

Prøvde å spele som ond ein gong, i KOTOR 2. Fekk dårleg samvit halvvegs, og endte opp som ein snill sith lord. :roll:

Kay

Skrevet

Jeg starta som en ''ond'' Mercenary for DB, og TG.. Nå har jeg gjort FG Arena og snart ferdig med Mages guild, samt at jeg har gjort ferdig mainquest.. Så jeg ble påtvingt godhet i mangel av ting å gjøre :( (gidder ikke løpe rundt i huler hele tiden)

Skrevet
Eg prøver alltid å spele som om det er eg som er inne i spelet, eller i det minste ein mektig-trollmann-variant av meg. So då blir det  :innocent:.

Kay

6284169[/snapback]

Spiller som fightermage, tror det gjenspeiler meg godt der.

Skrevet (endret)

Altså, hva mener dere med at det gjenspeiler dere? :) Skjønner det med god eller ond, men hva har en mage med dere å gjøre? hehe

Endret av Rasch
Skrevet
Altså, hva mener dere med at det gjenspeiler dere? :) Skjønner det med god eller ond, men hva har en mage med dere å gjøre? hehe

6284221[/snapback]

Vel...eg er dataprogrammerar...det er jo ein slags trollmann, er det ikkje? Eller gjekk den oppfatninga ut på dato ein gong på 70-talet?

Kay

Skrevet

6284221[/snapback]

Jeg mener, jeg er facinert av tanken på å utøve magi. Jeg er også facinert over bruk av rustning og gammeldags kampteknikker med staver og sverd.

Ang. God vs. Ond Kan jeg være begge deler når det passer. :p

Skrevet

Jeg mener, jeg er facinert av tanken på å utøve magi. Jeg er også facinert over bruk av rustning og gammeldags kampteknikker med staver og sverd.

Ang. God vs. Ond Kan jeg være begge deler når det passer. :p

6284298[/snapback]

Akkurat som meg!

Skrevet

OMG liek, dere må være soulmates ellerno azzz!11

Jeg prøvde også å være ond i KOTOR1 uten særlig suksess. Jeg endte opp med bedriten samvittighet hver gang jeg valgte "onde" utganger på quests og folk ble lei seg, så jeg reloada hele tida og gjorde dialogene pånytt. Ga bare opp det ond-greiene til slutt.

Skrevet
OMG liek, dere må være soulmates ellerno azzz!11

Jeg prøvde også å være ond i KOTOR1 uten særlig suksess. Jeg endte opp med bedriten samvittighet hver gang jeg valgte "onde" utganger på quests og folk ble lei seg, så jeg reloada hele tida og gjorde dialogene pånytt. Ga bare opp det ond-greiene til slutt.

6284328[/snapback]

Har lekt meg litt jeg og. Er vel ikke typen. =/

Skrevet

Mange spill hvor det kan ha litt større fordeler og være snill da, istedenfor ond. Derfor jeg velger å være snill :)

Skrevet

Når jeg ble vampyr ble jeg ganske ond :evil: når jeg brøt meg inn i hus kom det en gang en vakt og jeg drepte ham også orker jeg ikke å betale bot så alle vakter jeg møter blir kremert :evil:

Skrevet

jeg kan si jeg er av den typen.

tjener jeg penge rpå det gjør jeg det. så hvis jeg må være ond er jeg ond, hvis jeg må være snill er jeg snill. og det gjør meg ganske nøytral. altså bare en penge grisk en(Onkel Skrue).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...